Prachtig idee

Super leuk om te doen voor vrienden, familie. ook makkelijk te doen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig

ok

ik vond alles ok behalve dat ik niet wist dat jullie de bijdragen van degenen die maar 1 plaatje hebben aangeleverd automatisch opvullen met random stockfoto's. Erg onaangename verrassing. ook erg prijzig eigenlijk maar het gemak om het niet zelf te hoeven vormgeven maakt toch dat ik het aanbeveel.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Heel leuk en simpel te maken

Het is een heel leuk boekje geworden. Het verbaasde me hoe makkelijk het was om het boekje maken. Het was fijn dat iedereen automatisch een herinnering kreeg om hun deel in te leveren. Ik raad dit boekje aan.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk

Super, echt een aanrader!

Echt een aanrader. Hoe kom je erop om dit te doen waren de reacties Klantenservice reageerde snel en gaf meteen advies. Het resultaat was echt geweldig. Degene die het kado kreeg was aangenaam verrast.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Onvergetelijk, leuk kado.

Dit was een feestje om te maken én te geven. De collega die het boekje heeft gekregen had heel veel contactpersonen zowel in binnen- als buitenland; Het kostte wel wat moeite om de vele email adressen toe te voegen ;) Het was erg makkelijk om in te stellen per persoon of je de nederlandse of engelse vragenlijst wilde versturen. Gaandeweg kwamen er nog een aantal mensen bij - en dat was erg simpel toe te voegen in de lijst. Ook fijn dat ook de vragen konden worden gekozen uit een lijst, of zelf te verzinnen. Contact met de klantenservice was erg prettig, goed meegedacht qua opties. Het boekje werd snel bezorgd, in een hele leuke kado verpakking. 1 klein minpuntje: als collega's geen foto hadden geplaatst bij hun pagina, werd er door het Mijn vriendenboekje team een foto geplaatst, soms paar keer zelfde foto.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? zeer positief!

Super leuke manier om een ontzettend leuk boekje te creëren. Mensen (waar ze ook zijn op de wereld) kunnen online de vragen invullen en het wordt een geweldig boekje. Heel leuk om mee bezig te zijn en te geven!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was heel enthousiast en de krijger was er heel erg blij mee.

Geweldig cadeau en eenvoudig te maken!

De opzet is simpel, online invullen zorgt ervoor dat veel mensen dit kunnen doen wanneer het hun uitkomt. Mogelijkheid om tussentijds op te slaan draagt hier positief aan bij. Als “eigenaar” kun je alles volgen en wordt je prima op de hoogte gehouden. Kortom een geweldige manier om een onvergetelijk cadeau te maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Superleuk iedereen wilde het ontwerp zien en vond gebruiksvriendelijkheid zeer positief. We hebben het boekje ingepakt in de koffer van onze dochter gestopt als verrassing.

Ge-wel-dig!

Mijn zusje en haar vriend gingen met geregistreerd partnerschap. Samen met de familie van de andere kant maakte wij een familie-boekje en dit ging ontzettend gemakkelijk! Ook met vragen via de love chat kreeg ik steeds erg lieve medewerkers die mij geduldig hielpen met alles. Het boekje was groter dan ik in eerste instantie dacht, wat alleen maar positief was! En de kleuren en materiaal waren ontzettend goed van kwaliteit. En qua prijs was het boven verwachting laag. Ohja niet onbelangrijk want ze waren er ontzettend blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was enthousiast!

waardevol cadeau om mee te geven

Het opmaken van een boekje gaat heel makkelijk. De vragen persoonlijker en aanpassen was ook simpel. Daarna moesten de vrienden en familie aan de slag. De link heb ik gewoon via de app verstuurd en ik kon zien wie, wat had ingevuld. Herinnering sturen ging ook gemakkelijk. En nadat iedereen klaar was, werd het boekje netjes gedrukt bij ons afgeleverd. Mijn zoon ging voor een half jaar weg naar buitenland en vond het een super leuk cadeau! Dus ging mee in zijn handbagage om te lezen in het vliegtuig!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel erg positief

Top, bestel eerdaags weer 1

Volgende week bestel ik weer een. Zon succes

• Hoe waren de reacties op het boek? Overtreffend

Heel makkelijk om te doen, heel waardevol om cadeau te doen

Super ik te maken, geweldig om te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel bijzonder om te krijgen

De ontvanger was blij maar dit was één keer, nooit meer weer.

Allereerst schrok ik van de prijs. Elke pagina kostte 2 euro en dat zag je er niet van af. Totaal heb ik 100 euro betaald voor een boekje waar 40 mensen aan mee hebben geholpen. Kwaliteit van papier is goed en het was leuk ingepakt. Doordat ik de collea's niet wilde belasten met teveel vragen, heb ik er een paar overgeslagen. Niet wetende dat de opmaak van die pagina er dan ook leger uitziet. Je mist een PREVIEW van het resultaat. Alleen bij fotopagina's kon ik tenminste zelf de opmaak maken en bekijken. Verder kun je zelf geen lettertype bepalen. En dat is jammer want het lettertype bij onze eerste vraag was nauwelijks te lezen. En ook de kleur van het lettertype matchte niet goed met de achtergrond. (zie bijlage) De tekststickers vind ik erg beperkt en best wel kinderachtig. Tenslotte had ik het erg leuk gevonden om het resultaat te kunnen delen met de collega's. Nu hebben ze zelf er niets van teruggezien.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Collega vond het erg leuk

Echt fantastisch!

Wij waren opzoek naar iets origineels en persoonlijks. Dit is echt fantastisch! Je kunt kiezen uit verschillende stijlen en leuke foto’s bijvoegen. En dat voor een mooie prijs, echt helemaal top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar enthousiasme

fantastisch

Voor veel verschillende gelegenheden, een prachtig document.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? alleen maar positief

Snelle service, goede kwaliteit

- Handig in te vullen - Makkelijk om vorm te geven naar eigen wens - Overzichtelijk - Snelle service - Goede kwaliteit

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Super cadeau!!

Super makkelijk en een top cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Echt fantastisch!

Ni reeds voor de 2e maal een vriendenboekje gemaakt voor collega die gaat emigreren. Zeer goede service, op verzoek kreeg ik hem snel binnen. Collega vond het een waardevolle herinnering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief, men vond het een dierbare herinnerjng.

Helemaal geweldig!

Afscheid boekje laten ontwerpen voor onze studieloopbaanbegeleider. Iedere student heeft hierdoor op een creatieve manier zijn of haar verhaal kwijt gekund. De vragen van juf/meester iets aangepast voor scholieren op het HBO maar verder top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Deze wordt pas aankomende week gegeven.

Heel leuk concept en erg makkelijk in te vullen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

Overzichtelijk

Echt iedereen kan hieraan meedoen. Makkelijk en overzichtelijk. Leuk voor allerlei dingen. Afscheid.. jubileum helemaal leuk. Levertijd een weekje maar als je er rekening mee houdt dan prima te doen. Je krijgt waar voor je geld

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk. Sommige kennen het niet.

Super leuke boekjes

Mooi als je iemand een bijzondere herinnering wilt geven. Zowel grappige maar ook liefdevolle verhalen wat je in het boekje kunt verwerken. Ook heel fijn dat je fotopagina's kunt toevoegen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het een mooi boekje maar ook super leuke herinneringen.

Heel eenvoudig en goede kwaliteit

Maken van de vriendenboek ging heel soepel. Zeer gebruiksvriendelijke site en levering verliep volgens afspraak. Aanrader!

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Het is al een cadeautje om uit te pakken!

Ontzettend leuk om dit cadeau te geven aan bijvoorbeeld in ons geval een collega die weg gaat. Het is super gebruiksvriendelijk en ook goed te beheren. Het uiteindelijke resultaat ziet er ook hartstikke mooi uit. Een echt cadeautje om te geven én om uit te pakken met alle extra's erbij. Een tip is het vermelden dat er niet per se twee foto's hoeven te worden geüpload. Er waren in ons boekje een paar personen die maar één foto hebben geüpload en de ruimte voor de tweede foto werd netjes opgevuld door een stockfoto. Het is ook leuk om dit bijvoorbeeld door de invuller te laten doen, indien hij niet een gepaste tweede foto kan vinden? Al met al zijn wij in ieder geval dik tevreden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast!

Ontzettend makkelijk om te maken, mooie ervaring om te ontvangen.

Het is super makkelijk om een vriendenboekje te maken, overal is aan gedacht en de website is erg gebruikersvriendelijk. Super tevreden met het eindresultaat. Ook het uitnodigen van vrienden om in het boekje te schrijven verloopt erg soepel doordat er een link verstuurd kan worden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief, iedereen vond het leuk om in te vullen en al helemaal leuk dat er ook foto’s bij in kunnen.

Verrast van de kwaliteit

Gebruiksvriendelijke werkwijze Snelle levering Hoge kwaliteit papier en druk Goede opvolging Oog voor duurzaamheid Kortom zeer tevreden. De ontvanger was super blij

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg lovend

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag