Top!!!

Ik ben en blijf vaste klant voor de brokken van onze hond :) Super goede snelle service, prima prijzen en ontzettend klantvriendelijk!!

Snelle goeie service

Makkelijk en snel

Minder als eerder

In het verleden was het prijs verschil aanzienlijk wat voor ons reden was om hondenvoer bij u te bestellen maar nu niet meer en kunnen wij net zo goed bij onze plaatselijke ondernemer bestellen. Daarnaast bleek dat de bestelling kennelijk niet op voorraad was en wij dus zelf na een paar dagen moesten bellen, terwijl wij eigen altijd super op de hoogte werden gehouden van status bestelling.

Goedemorgen Piet, Wij verkopen onze artikelen online niet om goedkoper dan de lokale buurtwinkel te zijn maar om bijvoorbeeld klanten te helpen aan het artikel wat soms moeilijker te vinden is. Ons team doet elke dag hun best om zo snel mogelijk te leveren en dat gaat helaas ook soms minder vloeiend. Dit is in veel gevallen door drukte of vakantie van collega's. Gelukkig hebben we ook heel veel positieve reviews die onze service en kwaliteit benadrukken. Als u ervoor kiest om het artikel bij de lokale dierenwinkel te halen voor dezelfde prijs begrijp ik dat helemaal! Wij zijn immers ook een lokale dierenwinkel en zien mensen graag ook in onze dierenspeciaalzaak. Met vriendelijke groet, Boy Krens

Snel en correct geleverd

Na bevestiging bestelling direct verzonden en vlot afgeleverd.

Goede prijs perfect geleverd.

De bestellingen worden keurig op tijd geleverd en meestal met wat lekkers voor onze honden.

Mooi op tijd bezorgd.

heel tevreden!!

Heb reeds 2x besteld, droogvoer en natvoer. Telkens vlotte levering en producten tip top in orde! Zeker aan te raden!

voor een goede prijs snel geleverd

het product is voor een goede prijs en op voorraad

Super fijn dat jullie alles wat ik dan zoek, op voorraad hebben. En de bezorging is gewoon super snel, ben heel erg tevreden.

Snelle levering altijd het juiste product

De producten worden altijd snel geleverd . De communicatie hierover is ook goed. Ik ontvang altijd de juiste producten met wat extra’s. Er zijn niet veel bedrijven die deze goede kattenbrokken verkopen . Dus ik ben blij met animal first .

Verzending

Duurt wel lang voor de zending kwam. Vrijdag besteld en het kwam pas dinsdag.

Goedendag A v d Vliet, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de snelheid waarmee uw pakket ontvangen is. Nu heb ik uw bestelling bekeken en deze is op vrijdag om 23:49:09 geplaatst. Deze gaat dan de eerstvolgende werkdag mee met de vervoerder. In uw geval is dit maandag geweest en heeft u uw pakket de volgende werkdag ontvangen. Helaas bezorgen wij geen pakketten op zondag maar hebben zo snel mogelijk uw pakket verzonden en geleverd. Met vriendelijke groet, Boy Krens

Fijne snelle levering.

Fije snelle levering

Uitstekend!

Snelle en goede service!

Goede 1ste ervaring

Goede prijs en een snelle bezorging.

Snel en goed afgeleverd!

Tip top in orde

Steeds een correcte en snelle levering! Top service! Dank je wel!

De goedkoopste !

Ik vergelijk de prijzen met andere diervoeder en animal first is altijd de voordeligste .

Nette prijzen goed geleverd

Nette prijzen goed geleverd

Goed bereikbaar, top advies, duidelijke site, goede prijs

Vaker besteld bij Animal frist, gaat altijd goed!

Lange tijd onderweg

Persoonlijk vind ik dat het erg lang duurt voordat het bezorgd is, ik denk zelf dat dit door de transporteur DPD komt

Alles snel en netjes verzonden

Er zat een bestelling bij die niet meer leverbaar was, netjes een mail ontvangen en binnen 3 dagen was het geld terug gestort. Ook een lekkere verrassing voor het hondje

top

Als ik mijn bestelling plaats dan wordt alles heel snel in werking gezet.. ik bestel elke keer 2 x 400 gram omdat mn hondje weinig brokjes eet.. Alleen jammer de hoge verzendkosten

Mijn Hond lust ze graag

Supersnel

Goede snelle service en ook de hond is altijd blij als het pakket binnenkomt. Heel leuk

Goede prijs kwaliteit. Snelle levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering. Altijd een kleine attentie.

Stadhoudersplein 23

2241 EA Wassenaar

Over Animals First

Vind alles voor jouw (huis)dier bij de online dierenwinkel Animals First. Bij Animals First staat onze liefde voor dieren centraal. Je kunt dan ook voor alles omtrent uw huisdier bij ons terecht. In onze winkel en online shop bieden wij verschillende soorten en merken voer, speeltjes, snacks, voerbakken, manden en kussens, halsbanden en verzorgingsproducten. Wij willen het beste voor jouw huisdier, heb je advies nodig? Wij zorgen voor goede producten met passend advies