Artikel bleek niet beschikbaar, super opgelost!

Tijdens de sale het een en ander besteld, echter bleek een artikel toch niet beschikbaar. Netjes op de hoogte gebracht en oplossingen aangedragen. Erg tevreden over de levertijd, oplossingsgerichtheid en de transparantie!

Goede kwaliteit snelle leveringen

Fijne winkel

Vriendelijk personeel Fijne grote winkel Veel mooie merkjes

Fijne kleding, snelle levering, nare retourvoorwaarden.

Ik ben blij met de kleding, 2 van de 4 broeken waren goed en houd ik! De broeken waren snel in huis, hartstikke fijn. De retourvoorwaarden vind ik wel heel naar. Ik ben het helemaal eens dat dit niet gratis hoeft, hier mag je best iets voor vragen. Maar, dat je zelf de verzending moet regelen en dan minstens 5 euro moet betalen voor het regelen van een retourzending vind ik echt te. Ik zal daarom niet vaker bestellen, jammer.

Te lang wachten

Afgelopen maandag een bestelling afgehaald in de winkel. Ik heb ruim 15 min bij de kassa moeten wachten, omdat er iemand voor mij was die heel veel had gekocht. De winkel was verder leeg en de kassamedewerkster nam alle tijd. Het was een te grote moeite om even een collega te roepen om mij te laten afrekenen. Toen ik aan de beurt was werd er niet eens iets over gezegd. Blijkbaar is het de normaalste zaak van de wereld dat je zo lang moet wachten. Ik vond het totaal niet klantvriendelijk, heel jammer dit!

Goede en snelle service

Vaak shoppen we in de winkel, nu kocht ik een set online. Het was netjes verpakt, snel verzonden en een goede prijs!

Fijne winkel. Snelle levering

Fijne winkel, veel keuze en snelle levering

Ruime keuze en prachtige kinderkleding!

Helaas was allea te klein en portokosten voor terug zenden

Erg jammer dat als ieta te klein in en je het terug stuurd de portokosten voor eigen zijn

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit

Snel binnen een artikel kapot werd zelfde dag nog super goed opgelost

Hele fijne communicatie als er iets is. En de bestellingen worden super snel verzonden! Tevreden klant

fijne snelle levering

fijne snelle levering. duidelijke webshop. mooie collectie

Prima ervaring. Snel geleverd.

Leuk assortiment, jammer van de bezorgkeuze DHL. Deze zijn in onze regio niet top.

Ruime keuze, snel verzonden. Super gewoon

Met een kleine korting kon ik leuke feetje pyjama’s kopen. Ruime keuze en snelle service. Top!

Altijd super leuke kleding

Ik ben altijd zeer tevreden over ot en sien mooie spullen en goeie aanbiedingen snel geleverd en goede service

Prima kledingwinkel

Goede kledingwinkel prijs is goed makkelijk online bestellen. Prima winkel .

Fijne webwinkel!

Snelle levering, mooie kleding voor mooie prijzen.

Mooie kleren, fijne communicatie en goede kwaliteit

Mijn dochter is helemaal blij met haar nieuwe truien besteld bij Ot en Sien. Er werd netjes een bericht verstuurd toen het verzonden werd. Mooie kwaliteit van de truien en super goed verpakt. Helemaal blij mee!

Super leuke kleertjes met regelmatig leuke aanbiedingen

Leuk gevarieerd aanbod van kleertjes voor een leuke prijs met snelle levering.

Fijne webshop!

Mooie kleren, leuke prijzen en goede service.

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Ot en Sien en zeer tevreden. Fijne kleding voor mijn zoontje, goede aanbiedingen en met een paar dagen in huis. Alles netjes verpakt en je wordt op de hoogte gehouden van de zending. Wordt verstuurd met DHL, je kunt ook een afhaalpunt kiezen.

Zeer goede kwaliteit en super snelle levering!

Kleding ziet er prachtig uit en is van zeer goede kwaliteit. Snelle levering!

Langstraat 43651

5664 GE Geldrop