Filter

geweldige klantvriendelijke service

Had problemen met de snapmaker 250. Machine startte niet meer op na telefonisch kontakt (telefoon werd snel beantwoord). Vrijdag laat in de middag machine zelf gebracht. Maandag ochtend gebeld door een medewerker dat het euvel verholpen was. Machine opgehaald en doet het weer als nieuw. Was erg blij en op de vraag of er kosten aan verbonden waren was het antwoord GEEN. Geweldig bedrijf.

Top service!

Als Belg printer 's avond om 22u besteld, volgende middag al geleverd. Bij opstart werd een klein technisch probleem vastgesteld aan de printer. Na inbellen de volgende dag zeer vriendelijk te woord gestaan door klantendienst en probleem werd onmiddellijk zonder moeilijk te doen opgelost en wisselstuk werd gratis geleverd. Top service!

Goede levering en producten

Mijn ervaring met producten en levering van 123dprint Is gewoon goed.

heel eg blij

Snelle service. Leuke extraatjes die je krijgt bij je bestelling. En vooral de prijzen van de produkten zijn aantrekkelijk.

werkt prima

werkt prima

Prima en snelle service

Prima en snelle service

Weer naar verwachting

Naar verwachting zoals we gewend zijn.

Goed en snelle levering

Goede en duidelijke site, heb makkelijk kunnen vinden van wat ik zocht. De levering was ook met 1 dag

Altijd geweldig zijn alle webwinkels maar zo !

Vlotte levering, netjes verpakt, (maar pakket had een stuk kleiner gekund)

Score 9 was niet mogelijk. Dat zou mijn keuze zijn geweest.

goede service en kwaliteit

bestelling van materialen snel geleverd

Snel, betrouwbaar en voordelig

Bestel hier regelmatig en altijd dezelfde positieve ervaring. Assortiment is wat je kunt verwachten. De gratis post-Its plakken goed en zijn altijd welkom.

Goede kwaliteit producten tegen een scherpe prijs

Nu al verschillende 3d prints gemaakt en alle kwamen er goed uit. Kleine foutjes maar dat kwam door de instellingen. Ik ben zeer tevreden over het filament.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Goeden prijzen

Goeie prijzen voor de producten en bijv het filament is ook goed materiaal ik print er al een paar maanden mee

Prima filament

Het is een fijn filament om mee te printen. De kleur past ook zeer goed bij het project. En het is fijn dat pla bij lagere temperatuur geprint kan worden. Zekers een aanrader.

Snelle levering, netjes up to date gehouden, prima kwaliteit!

Gewoon helemaal goed, zoals verwacht!

Vlotte afhandeling en snelle bezorging.

De titel zegt het al.

Heeeele goede ervaring.

Ik verbaas mij er steeds weer over dat wat ik ook bestel de volgende dag al bij mij bezorgd wordt.

Snelle levering en prima product

Als verjaardagscadeau voor mijn man een 3d-printer besteld. Werd snel geleverd en voldoet helemaal aan zijn verwachtingen. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Fantastisch!!!

Snel besteld, Supersnel geleverd, Superblij! Bijna alles aan batterijen en Accu’s op voorraad ook van merken die al tijden niet meer op de markt zijn! Fantastisch!!!

Snelle levering voor uitstekende prijs

Uitstekende webshop. Echter wel jammer dat er betaald moet worden voor verzending Levertijd was kort en product werkte uitstekend

Snel en veilig bezorgd

Snel en veilig bezorgd. In goede verpakking dn

Quick Delivery Good Quality

Recently I bought one of the 3d printers of Creality Ender series. I wanted to give a try to 123-3d filaments and I am really pleased with the results.

Goede kwaliteit filament en snelle levering!

Goed.

56 Nieuwe Walden

Nederhorst den berg 1394 PC

Om 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!

Kiyoh Recensioner