Filter

Op tijd het juiste in goede orde ontvangen, wat kun je nog meer wensen.

Goede snelle levering

Nette service en goede producten

Een paar spullen besteld. Nette levering en de materialen zijn goed.

prima!!

Snelle levering en altijd bereid om te helpen.

Netjes en snel geleverd.

Prima prijs kwaliteit

Veeel keuzemogelijkheid en goede klantenservice! Elke filament die ik eventueel zou willen hebben ze wel even als onderdelen! Tot nu toe hebben ze me nog niet teleur kunnen stellen!

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik bestel inmiddels al meer dan twee jaar mijn PLA spoelen bij 123-3d.nl en ik heb hier nog nooit problemen mee gehad. Goede kwaliteit, snelle levering en heel betrouwbaar. Sinds kort ben ik ook gaan experimenteren met de nieuwe "kleuren" PLA uit het grote assortiment en dat stelt niet teleur.

Snelle levering, goed advies van een prima helpdesk, zonder wachten

Heb zeer goede adviezen gekregen bij de aankoop van mijn printers van een helpdesk die heel goed bereikbaar is en alle tijd neemt voor de klant. Complimenten! Dat zouden meer helpdesken zo voor elkaar moeten hebben. Snelle levering van de bestelde producten, goed verpakt.

Ik ben blij dat de website overzichtelijk is maar alleen jammer dat alle 2 de printers het niet dede

Fijn en jammer (dit moet boven)

Snelle levering! Begreep iets niet helemaal van de printer en het gebruik dus had het bedrijf gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. De medewerker stuurde mij nog wat info per mail (tutorials / filmpjes). Fantastische service! Nu lekker printen!

Verhouding prijs/kwaliteit Creality 3D CR 10 Smart Pro 3D printer

Recent heb ik nieuwe Creality 3D CR 10 Smart Pro 3D printer gekocht. Na een aantal prints, was ik teleurgesteld over de kwaliteit van 3d parts hechting op de printbed. Via het internet opzoek gegaan naar een oplossing voor mijn probleem en toevallig kwam achter dat mijn aanschaf binnen twee weken 70 euro goedkoper is geworden. Na contact met klantenservice om de prijs verschil te ontvangen (aangezien hierboven vermeld probleem), was mijn verzoek afgewezen. Best jammer dat ik alsnog extra geld moet uitgeven voor een hele dure 3d printer om 3d part hechting probleem op te lossen. Samengevat, verwachting van een dure 3d printer is niet waar gekomen en probleem is nog steeds niet opgelost. O ja, en de slijtage van 3d bed wieltjes gaat hard (in totaal zijn er 6 wieltjes). Met vriendelijke groet, Alex

Uitstekend product geleverd

Het product was in Veel plastic verpakt. Maar ik ben voor de rest helemaal tevreden met het product

Helemaal top

Makkelijk een snel geleverd

Snelle service, prima producten.

Je wordt snel geholpen, als je een vraag mailt. Als je een product bestelt, wordt het snel geleverd. Ik ervaar de producten als prima. Kortom: ik ben heel tevreden.

Goed product voor niet al te veel geld

Mijn ervaringen met deze filament zijn tot nu toe zeer positief. Het print de producten die ik wil hebben zonder enige moeite. Het was voor mij de eerste keer dat ik een 3d filament moest kopen en ik ben blij dat het in één keer is goed gekomen.

service zoals het hoort

service zoals het hoort de naam zegt het al duidelijke omschrijving van wat je koopt en levertijd zoals omschreven. duidelijkheid over bijpassende producten

Een goede kwalieteit printer

de printer ik degelijk en een goede kwaliteit. Ik vind het een fijne printer en ik gebruik hem bijna iederedag. 1 verbeter puntje is dat de frimeware van de touche screen is niet heel handig. Verder raad ik de printer zeker aan.

Prima spullen, prima levering

123-3D levert goede informatie, is duidelijk met communiceren over bestelde goederen en levert ook snel! Alles is in orde, beschrijvingen kloppen volgens de website. Kortom allemaal dik in orde (en dat in 3D!)

Groot aanbod tegen goede prijzen

Was op zoek naar mijn eerste 3d printer (Creality Ender 3 S1 Pro) en doordat 123-3d.nl goed te vinden is op Google en ze een laagste prijs garantie hebben kwam ik snel uit bij 123-3d.nl. Ook de levering was super! Op zondag besteld en op dinsdag geleverd! Ik ga zeker nog eens bestellen bij 123-3d.nl

Snelle levering, goed product

Levering is snel zoals ik van 123-xxx gewend ben. Ook het bestelde product is precies zoals geadverteerd.

Uitstekend, alles naar wens

Snelle levering, gemakkelijke afhandeling, ronduit top!

Door omvang levering lange levertermijn

Bij bestelling van 15 x 3D printer speciaal hiervoor gekozen omdat het op voorraad was en ik het over 2 dagen nodig had. Omdat dit een palletzending was gebeurde er niets, bij nabellen bleek dat dit meer tijd kost en de levering langer duurt. Annuleren kon niet meer omdat het aan een koerier uitbesteed was en retourzending zou ik zelf moeten regelen; weinig meedenkend en kortaf terwijl ik een flink probleem had. Update: na deze review kwam er een telefoontje met een excuses en een vraag wat er nodig was om het ongedaan te maken. Dat ging heel correct en netjes.

Geheel tevreden!

Ik heb ontvangen wat ik besteld had en het voldoet gewoon goed, wat wil je nog meer?

Goede prijzen voor kwaliteitsonderdelen

Het mondstuk dat ik zocht was gemakkelijk te vinden en de prijs was concurrerend, zelfs in vergelijking met AliExpress, dat nepproducten zou hebben geleverd in plaats van merkonderdelen

Prima levering, goed verpakt en op tijd

Levering zoals verwacht mag worden

56 Nieuwe Walden

Nederhorst den berg 1394 PC

Om 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!

Kiyoh Recensioner