Filter

Redelijk goed maar onnodig duurder geworden.

Wat ik heb besteld was een week er voor een aantal euros duurder geworden (19,50 / 24,00) en daar zijn wij niet zo blij mee als startend bedrijfje. Ook werd er niet antwoord gegeven op alle vragen die we stelden in een support mail.

netjes en snel

Na diverse keren en sites verschillende merken van 3d resin te hebben bekeken, kwam ik elke keer terug bij 123D.nl. ! omdat ik bij jullie mn gewone printer inkt bestel en 2 omdat dat altijd snel en vlekkeloos gebeurd. Daar ik n absoluut beginner erin ben eerst gebeld en dan is het heeeel prettig dat je snel en vakkundig antwoord krijgt!!! Was ik zeer blij mee en heb dus gelijk besteld!!! Snelle levering en zeeeer goed verpakt

Snelle levering en voldoet volledig aan verwachting

Dikke prima!

Snelle levering en duidelijke communicatie, al vaker besteld en nooit problemen mee gehad. Bestel hier vaker pla plastic en is heel snel en makkelijk. Mooie website en goede communicatie via de mail tijdens de levering van het pakket.

Niet kopen als je enige service verwacht.

Algemeen Zaterdag 2 losse bestellingen geplaatst, 1 met rollen filament waarbij er 1 op beperkte voorraad stond, en 1 bestelling met een 3D printer. Bestelproces erg oudbollig, maar het werkt Verzending Zaterdag besteld, maandag in huis? Vergeet het maar. Bij een eerder geplaatste bestelling (op zaterdag>maandag geleverd belofte welke niet was waargemaakt) dacht ik nog dat er een foutje of een incident was. Nu lijkt het meer op een valse belofte. Die club doet geen drol op zaterdag en zondag. Dus ook geen bestellingen inpakken en versturen. Zaterdag besteld? woensdag in huis als je mazzel hebt zou een betere tekst zijn. Die rol 'beperkt leverbaar' filament duurt ook een ruime maand voordat die er is. Dat noem ik geen beperkt leverbaar meer. Klantenservice Na contact met de klantenservice waar mijn track and trace code is, kreeg ik een mail terug van de verkeerde bestelling (filament rollen) terwijl ik vroeg om de printer. Dus dan maar bellen, Het bleek dat de heren dus nog niets met de order(s) hebben gedaan. Op de vraag of er niks mogelijk was om vandaag, volgens belofte, alsnog de printer te leveren werd resoluut nee geantwoord. Er wordt totaal niet meegedacht of meegewerkt aan oplossingen. Als het bedrijf een fout maakt boeit het ze niets, ze hebben het geld toch al binnen zo lijkt. Kort lomp en onbeleefd, andere woorden heb ik niet over voor deze medewerker.

Ok

Er waren wat problemen met de levering maar die zijn goed opgelost. Vriendelijke klantenservice medewerkers.

Zeer vlotte levering

Snelle levering :) Helaas was het filament niet echt top :( Ik had normale pla van de jupiter serie besteld Ik had erg veel last van warping Een ander merk geprobeerd en de problemen waren weg Verder prima bedrijf alleen het filament was wat minder :(

Prima bedrijf!

Na een foutje met levering, een super oplossing gehad! Zeer netjes afgehandeld.

ik had een probleem met een niet werkende cartridge, zonder poespas omgeruild, klasse!!!

ik had in mijn laatste bestelling een niet werkende inkt cartridge ontvangen, dank zij de duidelijke probleemoplossende procecure zonder omhaal een nieuwe cartridge ontvangen, deze werkte naar behoren dus helemaal happy!!!

Vlotte levering, goede webshop

Goede en veel informatie over de producten en veel tips ook

snelle levering, precies zoals verwacht

prima service, zeer tevreden

Snelle levering maar website slecht leesbaar op telefoon

Prima webshop met goed assortiment en snelle levering. Helaas is de website slecht te lezen op een telefoon, want hij schaalt niet.

Nieuwe hotend voor 3d printer werkt, uitstekende service.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Alle onderdelen werken goed, zijn prima te installeren voor mijn prusa mk3s. Bestelling was binnen 24 uur, echt uitzonderlijk snel. Het boert goed.

Goed,voldoende reden om nog een keer bij 123 te bestellen

Mijn ervaring is dusdanig voor inkt van een gewone printer tot en met 3d printers en toe behoren,dat er snel word geleverd. Over reparatie kano ik kort zijn,geen ervaring mee want alles werkt tot nu toe zoals het moet.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Beste 123 3D is een goed bedrijf

Goede service en helpen goed goede kwaliteit en doet aan goede materiaal ik ben daar bij de mensen die er werken dankbaar en de filmend is ook goed wat een toppers zijn ze met vriendelijke groeten Daniël Benjamins

Snelle en correcte levering

S'avonds besteld en de dag erna al geleverd.

Snel en makkelijk en goed materiaal pla

Voor de klein kinderen had ik wat glow in the Dark pla besteld maakt echt prachtige objecten zonder onvolkomenheden gewoon heel strak en netjes nabewerken is niet nodig, de adhasive lak is ook een aanrader is echt met super kleefkracht en je hebt er maar heel weinig van nodig

Print zeer goed “out of the box”

Met deze printer kan je na een paar heel eenvoudige bouwstappen reeds een mooi printresultaat verwachten, zonder dat er veel calibratie en finetuning nodig is. Daarnaast heeft deze printer al de nodige upgrades reeds aan boord, waardoor je ook TPU en PETG zonder problemen kan printen. Een echte aanrader

Vlotjes

Bestelling en leveren loopt op wieltjes. Eerlijke prijs.

Top kwaliteit en snel geleverd!

Duidelijke site, snel besteld en geleverd in een woord top!

Snel en goed als gewoonlijk

Snel en goed als gewoonlijk

Snelle bezorging, goede producten. Helemaal prima.

Maakt waar wat er te zien is.

Positief

Eindbeoordeling is nog af te wachten.

Ik was aangenaam verrast door de snelle levering van mijn bestelling. Helaas was er een verkeerd product geleverd. De factuur en pakbon waren correct, het product niet. Na melding hiervan kreeg ik ook weer snel een antwoord. Het pakje mocht teruggestuurd worden. Nu is het afwachten of het juiste product ook snel geleverd wordt en de portkosten terugbetaald worden.

56 Nieuwe Walden

Nederhorst den berg 1394 PC

Om 123-3d.nl

123-3D.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het beste assortiment filament en 3D-printmaterialen. Zoek gemakkelijk het juiste verbruiksartikel of onderdeel voor uw 3D-printer. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste 3D-printersupplies met de gewenste eigenschappen en kleur. Bij 123-3D.nl bestelt u 3D-filamenten tegen de beste prijs!

Kiyoh Recensioner