Filtre

Doen wat ze doen moeten zoals het hoort.

Snel gevonden en bezorgd

Ik moet een bepaalde lamp hebben gevonden en een dag erna al in huis . Super

Makelijk en snel

Overzichtelijke site en alles snel geleverd. Je word voldoende op de hoogte gehouden van de levering.

Snel en goed geleverd

Fijne site en snel en goed geleverd

Super snel geregeld

Pas laat in de avond besteld en volgende dag al geleverd .

Snelle levering.

Goede duidelijke website, snelle levering

Snel geleverd met een goede prijs.

Het product dat ik zocht voor een scherpe prijs werd ook nog eens snel geleverd. Verder nog geen ervaring met de service omdat het product prima werkt.

Goede service, snelle verzending en prijs ook naar behoren.

Ga zo door!

Makkelijk bestellen, snelle levering en een goed product.

Zeer snelle levering

Gezien ik vrij laat besteld had toch de dag erop binnen gekregen. Geheel conform wens, top!

Snelle goede levering zoals omschreven

Goede snelle levering

Een aanrader.

Snel geleverd en goede prijs.

Snelle levering en keurig verpakt een aanrader

Ondanks een relatief kleine bestelling, keurig verpakt, persoonlijke aandacht en volledige toegevoegde facturatie. Kortom erg tevreden en kan een ieder dit aanraden (op basis van deze ervaring uiteraard :-)

Snelle en goede levering

Mijn ervaring met 123led.nl zijn zeer goed, De bestelling geplaats, je krijgt een bevestigingsmail, en de volgende dag al bezorgd in keurige verpakking. Met 123 artikelen alleen maar positieve ervaringen.

tot nu toe werkt alles naar verwachting

tot nu toe werkt alles naar verwachting

Super bedrijf

Besteld en geleverd zoals vermeld bij de bestelling. Voor mij de eerste keer dat dit gebeurde. Was ook nog een bestelling van niets. Andere webwinkels beloven veel maar maken het vaak niet waar, niet dat ik daar op zit te wachten want het is drukl in Nederland bestelland. Maar 123.... is een webwinkel waar ik vaker wat bestel en de levering is altijd OK, zelfs met een reclame in het verleden heel goed geholpen en geregeld. 123... doorgaan en volhouden !

Account aanmaken is verplicht :(

Snel geleverd, enige min is dat een account aanmaken verplicht is :(

Een sterk staaltje produkt. Alsook service

Bezorging goede kies tijden om zelf in ontvangst. te nemen

Ruime keuze en snelle levering

Dimbare led lampen en een smart plug voor Hue interface. Goede prijze en snelle service. Resultaat is prima.

Alles duidelijk

prima service, snelle levering

Snel besteld, snel in huis. Artikel beetje "china crap".

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Komen afspraken na, leveren snel en prijzen zijn ook oké

Niet ontvangen wat ik heb besteld

Heb 6 E14 senceswitch lampen besteld, ik heb 4xE27 en 2xE14 ontvangen, jammer

Zeer snel geleverd! Prima product

Had drie led plafondlampen nodig, met bewegingsmelder, smorgens besteld , de volgende dag in huis, keurig

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK