Filtre

Bestelling geplaatst en snel en netjes ontvangen. Ook het bestelde product voldoet uitstekend.

Snel veel licht

Ik was op zoek naar makkelijk veel licht op m'n werkbank. Dit leek het beste paneel. Besteld en heel snel geleverd. Een zee van licht! Het paneel kán worden opgehangen, wat ik graag wil. Vaag is hoe dan wel, de bijgevoegde tekening is onbruikbaar. . Als duidelijk zou zijn waar je veilig oogjes in kunt draaien zou ik al tevreden zijn. Mag verder geen probleem wezen want het ding weegt praktisch niks. Kortom: mooi paneel, veel licht, snelle levering, maar technisch niet goed gedocumenteerd.

Voldoet aan mijn wens

Hij is voor de badkamer en paste precies

Kan niet beter.

Heel veel keus en zeer snelle levering. Zeker een aanrader.

Goede levering

Duidelijke omschrijving, netjes en snel geleverd

Perfecte, snelle levering. Goede kwaliteit, overzichtelijke website.

Goede ervaringen met 123. Al jaren met inkt en nu ook bij 123LED.

Defect / opgelost

1 van de lamphouder was defect. Gisteren opgemerkt. Retourverzoek aangemaakt. Nog niets gehoord Reeds netjes opgelost Werdt de volgende dag opgebeld.

Alles prima geregeld!!

Alles goed . Leuke lamp en goed dimbaar !!

Prima levering en kwaliteit bij 123 LED. Bestelling word volgende dag geleverd. Dat is klantgerichtheid. TOP bedrijf 123 LED

Toppie

Goede betaalbare prijs. Geeft mooi licht !

Makkelijk en snel

Ik had een lamp nodig die ik bij de plaatselijke bouwmarkten niet kon vinden. Bij 123led wel.. Besteld en een dag later werd het netjes thuisbezorgd. Blij mee.

Een ruime keuze uit lampen. Makkelijk bestelproces en daarna een snelle levering

Kwaliteit tegen een scherpe prijs.

Goed product en snelle levering, communicatie ook uitstekend!

Goede en snelle levering, de service is minder!

Ik had 'n solar lamp gekocht, 'n mooi product, bij het plaatsen in de tuin brak de grondspies in tweeën, ik wilde de grondspies apart bestellen bij 123LED.nl echter dit was niet mogelijk, hierin ben ik teleurgesteld! Nu maar hopen dat de leverancier van het apparaat mij kan helpen?

Snelle levering, goederen goed en degelijk verpakt. Wat ik besteld heb voldoet ruimschoots aan de gestelde verwachting.

Vlotte levering

Eindelijk een goede Led lamp 12v met voldoende licht

Bestelling en levering liepen als verwacht, de Led-lampen voldoen goed, 7,5W vervanger van 50W halogeen geeft een voldoende sterk en vriendelijk licht op 12 volt

Dim schakelaar gekocht . De prijs was 50% lager dan bij de bouwmarkt. Zeer snelle levering en achteraf betalen.

Prima lampen!

Snelle levering en voorzien van pen, komt altijd van pas!

123led is heel prompt met leveren. Maar deze keer moest er iets retour. Jammer, 123led reageert niet op een retourverzoek. 123led reageert ook niet op een herinnering aan het retourverzoek. (Voorzover 123led het interesseert, zoek maar even factuur 511597). Bestel gerust, als je zeker weet dat je niks wilt retourneren. Voor mij houdt het hier op.

goede informatie en stipte levering

website is goed en duidelijk

Het klopte gewoon

De halogeen buislamp 230V 120W R7 was telkens na een maandje of 3 doorgebrand. Daarom wil ik eens uitproberen of een vervangende LED langer meegaat. Het energieverbruik is in ieder geval lager. Op de website zijn de belangrijkste specificaties duidelijk weergegeven. Je weet dus wat je verwachten mag. De LED (buis) lamp werd snel geleverd en past probleemloos in het armatuur. Nu afwachten wat de levensduur is.

Duidelijke web-site en snelle , zorgvuldige levering

Het zoeken op de web-site gaat gemakkelijk en goed informatie over het product. Snelle en zorgvuldige levering.

Betrouwbaar

Ze doen wat ze beloven. Zeer snelle levering. Informeren je goed. Betrouwbaar bedrijf.

Goed product en snelle levering

Mooi setje ben er blij mee. Goede prijs/ kwaliteit en snelle verzending

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK