Filtre

Snelle levering en het artikel bevalt heel goed

Prima webshop!

Groot assortiment, aardige artikelen en vriendelijke prijzen.

Super service, controle op adres, pakje op tijd en producten zijn zoals besteld

Uitstekende LED trafo

Uitstekende LED transformator. Werkt zoals het hoort. Klein en stabiel. Aanrader! Bestelling kwam erg snel.

Prima bedrijf

Bestelling goed en op tijd afgeleverd , top.

Snelle bezorging, goede klantenservice.

Ik heb een uitstekende ervaring met 123led.

Deze winkel is zeer gespecialiseerd in alle soorten led-lampen, waardoor men niet gauw mis grijpt en de service van dien aard is om prettig zaken mee te doen.

Levert zoals omschreven op webshop

Uiterst tevreden over artikel, ook op voorhand telefonisch goed geïnformeerd over artikel.

Alles prima geregeld!

Zoals ik hierboven heb geschreven, het verliep allemaal prima.

snel geleverd, kwaliteit voor een goede prijs

Materiaal was snel bezorgd. Had de verwachtte kwaliteit.

Zeer tevreden met mijn lamp.

Snel geleverd en topkwaliteit

Snel geleverd. De lampen geven mooi licht en werken perfect samen met de dimmer. Geen knipperende lampen meer.

duidelijke site,makkelijk bestellen, goede prijs.

goede keus in produkten. duidelijke uitgebreide produktbeschrijvingen. prettig te woord gestaan aan de telefoon. iets minder goed te vinden zijn produkten zoals bv. fittingen.

Supersnelle levering, helemaal top!

Altijd fijn om te shoppen in één van de 123-shops. Snelle levering, en snel vinden wat je zoekt. top!

Snelle bezorging

Snelle afhandeling snelle levering makkelijke site.

Prijs goed snelle levering

Snelle levering voor goedkope prijs

Helemaal goed

Netjes, goed en op tijd geleverd.

Goede telefonisch support!

Snel en effectief

Good value and service. Delivered next day

A+++

Super Service!!

Een Aqara g4 deurbel besteld. Helaas deed deze het niet. Na mailtje gelijk nieuwe ontvangen (met wijntje;-) Probleem opgelost! Problemen kan je niet voorkomen. Hoe ze opgelost worden is belangrijk.

Leuke kaarsen en goede service

Kaarsen waren snel geleverd en zijn echt heel leuk. Ze geven mooi natuurlijk warm licht en lijken net echt. Heel blij mee!

kwaliteit lampen slecht

2 ledlampen knipperen

Duidelijke website en eenvoudige bestelprocedure

De ledlampen die ik nodig had waren eenvoudig te vinden door het rubriceren op de lamp constructie. De bestelling was eenvoudig en de levering was mooi op tijd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK