Filtre

Product zoals beschreven

Tevreden over product, zoals beschrijving aangeeft. Makkelijk te verbinden met apparaat. Goede lengte kabel.

Beste prijs voor de producten en de bestelling werd gelijk volgende dag geleverd.

Alles OK

Prima spul, monteert snel.

Leveren keurig wat besteld is

Duidelijke productinformatie, lage prijs, snelle levering.

12 dimbare led capsules ontvangen waarvan ik er 10 in gebruik heb. Ben er blij mee.

Gewoon goed

Het product voldoet prima en ben tevreden over het geheel

Een foutje maar erg snel en netjes opgelost

Ik heb 6 armaturen besteld waarvan er een verkeerd is geleverd. De ene dag gebeld, de andere dag de juiste geleverd met een lekker flesje wijn als goedmakertje. Dit is service die je nog maar weinig tegen komt. Bedankt!

goed levering goed spul

wat lampje en trafo's besteld conform bestelling geleverd

Tevreden, bedankt

snel goed en netjes

gemakkelijk te bestellen en goed geregeld en je vragen worden goed beantwoord

Prima product met prima prijs en prima levering

Prima product met prima prijs en prima levering

Zeer snelle levering

's Avonds laat besteld, toch volgende dag geleverd; top!

Gewedig

Alles is zeer goed verzorgd

Mooi voor niet te grote rolgordijnen

Starten set met 2 motoren besteld. 1 doet het geweldig de andere motor draaide kapot op het rolgordijn. Het oppervlak van het gordijn is niet erg verschillend alleen het mechanisme is wat ouder waardoor hij minder goed draait.

uitstekende webwinkel

Ik plaatste een bestelling die volkomen voldeed aan de omschrijving van de webwinkel over zichzelf; snel, goedkoop en accuraat.

snel bezorgd en de lampjes die ik nodig had.

Goede kwaliteit/ prijs verhouding.

Super goed

Mooi bandje en heel vlug gekregen

De bestelling wordt snel en perfect geleverd. Communicatie is goed. Misschien wel een van de beste webshops waar ik ervaring mee heb.

Prima ervaring

Snel even lED lampen besteld in maart , zijn keurig op tijd en zonder schade geleverd. Goede track en tracing . Johan Schiedam

Na 3 mnd. in bezit toch gedeelte van bestelling lampjes die fout waren retour mogen sturen. En geld teruggekregen.

Ze doen wat ze beloven

Levering vlug volgens de afspraak super

Goeie service

Duidelijke site. Snelle afhandeling. Netjes verpakt bezorgt.

Snelle levering helaas 1 snoer niet functionerend

Wij hadden 4 snoeren besteld en batterijen, helaas werkte er 1 snoer van 5m niet. Het is niet makkelijk om in contactcte komen met de klantenservice.

Als vanouds

Vaker bestellingen gedaan bij zusterwebwinkel (123inkt). Nu dit geprobeerd. Precies wat ik bestld heb en het voldoet aan mijn verwachtingen

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK