Filtre

Topservice

Bestelling conform afspraak geleverd. 1 van de 10 bestelde lampen functioneerde niet. Na melding via website direct vervangen, binnen 1 dag. Top.

duidelijke website en snelle levering

Compleet aanbod, ruime keuze en duidelijke omschrijvingen van de artikelen. De levering verliep probleemloos en vlot.

Snelle levering, altijd voorzien van pennen en stiften. Super leuk!! Goede producten!

Ik blij met mijn aankoop.

excellente atendimento!

Snelle levering mooi product

Prachtige spots ben er erg blij mee

Goede prijs en snel geleverd.

De prijzen zijn goed en het wordt snel geleverd.

Top levering

Altijd netjes verzorgd en snel geleverd

Goede prijs overeenkomstig goed product

Vlotte levering. 2 dagen vertraging was vanwege transportfirma, niet vanwege 123led.nl Prijs is goed gelet op kwaliteit product. Tevreden

Raketsnel

Super levering en raketsnel. Fantastisch en goede prijs

Goed produkt, prima service

Niets aan toe te voegen.

Ziet er heel goedkoop uit

Moeilijk om in elkaar te krijgen

Wat een oplichters KOOP HIER NIET!!!

Een speciale stekker gegoogled, 123 had de goedkoopste volgens de omschrijving. Blijkt die niet te kloppen. Helaas heb service om stekker retour te kunnen zenden. Heb nu via een incassobureau mijn geld terug kunnen krijgen. Geen service, geen excuses, nee geld halen en verder moet iedereen zijn mond houden

Slechte spullen geleverd!

De lampen en armaturen die ik heb gekocht zijn zeer slecht van kwaliteit. De LED buizen zijn zo slap dat ze gewoon doorbuigen en uit de armatuur vallen. typische Chinese rommel!

Vlot afgehandeld

Prima kwaliteit en levering.

geweldige service

had zwarte led kaarsen gekocht afstandbediening deed het niet, kreeg meteen nieuwe gestuurd, plus een klein flesje wijn, wat een top service. heel erg bedankt,ik raad 123led.nl iedereen aan

Eenvoudig besteld en snel ontvangen

Lampen die nergens meer te krijgen zijn maar nog wel bij led123 besteld. Perfect verpakt en snel geleverd

gekregen wat ik dacht te krijgen

om te proberen een keer een lamp besteld en heb ook echt geleverd gekregen wat ik er van verwachtte. Snel geleverd, gekregen wat ik wilde tegen een aantrekkelijke prijs en het werkt zoals gehoopt. Wat wil je nog meer?

Topper!

Perfect voor in bv. garage. Sensor is erg gevoelig, direct licht bij betreden.

Snelle levering,

Goede kwaliteit/ prijsverhouding

Snelle levering ,zeer deugdelijk verpakt ,goede prijs/ kwaliteit

Goed product snelle levering

snel geleverd

precies wat ik verwachte is gestuurd

Helemaal wat ik er van verwachte

Helemaal water van verwachte en meer. Goede kwaliteit, snel geleverd.

Mooie site ruime keus

Mooie site ruime keus in goede producten vlot geleverd

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK