Filtre

Ze hebben gedaan wat ze beloven

Een prima product (Led TL) dat op de tijd werd geleverd die was beloofd.

Afhandeling van mijn vermeende klacht meer dan goed

Na mijn eerder vermeende klacht werd ik direct telefonisch benaderd door de afd. klantenservice, zij waren verbaast en achteraf terecht, dat ik niet eerst de klantenservice benaderd had alvorens mijn oordeel te geven. Na een kort gesprek hierover heeft men mij direct aangeboden om een nieuwe vervangende armaturen set kosten loos toe te sturen incl. retour label om de set 1e retour te sturen. Daags erna had ik de nieuwe set binnen, de dag daarop geplaatst en was direct zeer tevreden over de helderheid, want daar ging het mij om. Door deze afhandeling ben ik uitgekomen op een score uitstekend.

Prima bedrijf snel en goed

Bestelling wordt snel verzonden en service is ook prima

Zeer snelle en betrouwbare levering

Zeer snelle levering en betrouwbaar

Goede communicatie, snelle verzending, fijne klantenservice

Mijn verzending was beschadigd. Zonder problemen snel een nieuwe gekregen.

Zo als gewoonlijk snelle en goede service en bezorging

Verlichting voor aan de schuur gekocht. Bleek de adapter niet goed te werken. Gebeld met klantenservice. Na wat checks hebben ze besloten om kosteloos een nieuwe adapter te sturen. Geeft mij vertrouwen om bij een eventuele volgende aankoop weer bij 123led.nl te bestellen.

Zelfs de kleinste lampjes worden ingepakt als waren het grote kostbaarheden.

Drie kleine snoertjes perfect .

Top lampje en heeeeel snel geleverd

Echt heel goede service snel. En heel mooi lampje. Zeker aan rader.

Effectief en snel

Ook Ledlampen met spiegel en bijzondere aansluiting

Prima gegaan

Vlotte toezending van het bestelde product. Goed verpakt en inhoud zoals omschreven

Super snelle levering en goede status update. Zeer tevreden.

Goed product en supersnel in huis!

Een stekkerdimmer besteld. Goede kwaliteit voor een prima prijs en de volgende dag in huis, het kan niet beter!

Erg goede service, vriendelijk geholpen aan de telefoon super

Prima !!

Snelle en correcte levering, duidelijke website.

Echte service daar

Mijn 3e bestelling ging niet helemaal goed ,kan gebeuren. Één mailtje en het werd snel rechtgezet. Nazending was er de volgende dag al . Met een excuus brief en flesje wijn. Waar maak je dat nog mee. Kortom ik ben super tevreden met 123 led

Prima en vlotte afhandeling

Het plaatsen van de bestelling ging snel. Een dag later in huis!

heel prettig en makkelijk

Net als al eerdere aankopen is het het hele aankoopproces makkelijk en de afhandeling volgens afspraak

Top, Uitstekend, Perfect.

Een week geleden kreeg ik mijn lamp geleverd maar bleek achteraf de sensor niet te werken. Dag later dit gemeld en binnen een dag kreeg de nieuwe lamp met goede sensor. Een klein briefje met excuus en daarnaast een aardige attentie deze bestond uit een klein flesje wijn. Wat een perfecte service!!

Geweldige service

Bij de installatie van een dimmer brak een onderdeeltje af. Er werd meteen kosteloos een nieuwe opgestuurd met een retourlabel voor de kapotte.

troep

Heb 6 ledlampen gekocht maar na 1 dag was er al 1 stuk gesprongen. Heb nog een email weggedaan maar helaas geen reactie gehad hierop. bestel nooit meer wat hier.

Snel geleverd en goede prijs

De titel zegt alles. Les lampjes besteld en ze waren in een mum van tijd geleverd. En dat tegen een concurrerende prijs. Wat wil je nog meer?

Goed product en snelle levering

Het plaatsen van de bestelling (een G9 3W LED lamp) ging vlot. Net als de levering, de volgende dag in huis. De lamp is prima en voldoet aan de verwachting

Top geregeld!

Snelle levering, materiaal goed verpakt! Top in orde allemaal, ga ik zeker nog eens vaker bestellen.

Ik vond en kreeg wat ik zocht

Goed assortiment Snelle levering

52 Koningsbeltweg