Filtre

Mooie materiaal en snelle levering

De juiste kleur

In mijn 'biljarttafellamp' zat 4x 15W lampen en moest vervangen worden omdat 15W niet meer te koop is en stroombesparing de nieuwe weg is. Daarom nu 2x 2,2W, lagere W. is niet te koop, oplossing met dimmer zie ik niet. Besparing is fors: van 60W naar 4,4W. Kleur 2700K is helemaal de juiste kleur warm wit. Wonderlijk dat de 2,2W lamp klasse E is, bestaat er wel een klasse A of verwachten we dat in de volgende generatie? Prijs van lamp is OK, transport maakt weer duur. Levering en order status informatie dik in orde.

Volledig naar tevredenheid

Vandaag besteld en moren direct afgeleverd. En geen afwijkingen op de bestelling. Keurig gewerkt!

Snel geleverd en goed advies

Snelle levering en goed advies gekregen.

Bijna helemaal goed

Top site en supersnel geleverd alleen wordt je achteraf helemaal suf gespamt voor deze review… Wel leuk van de pen en stift

Wat prijs/kwaliteit betreft zijn de armature

De armaturen zijn goed maar de lamp houders zijn matig. Ik heb het gevoel dat de tl-lamp niet helemaal goed vastzit. Bij vergelijkbare armaturen zitten eindkapjes die de lamp beschermen tegen lostrillen.

Goed product

Snelle levering en goed werkend product

Zeer snel bezorgd, zeer goed verpakt en het juiste materiaal voor een goede prijs. Zeer tevreden.

supersnel en keurig verzorgd

het artikel voldoet volledig aan de verwachtingen en heb je zeer snel in huis

Ondanks dat de levering door DHL 2 keer over niet lukte, toch heel goed contact gehouden met het bedrijf, elke keer werd er direct een nieuwe lamp opgestuurd, derde keer via post.nl direct en snel gelukt ! Prima service van 123led.nl

Goeie bolletjes snelle levering top

Goeie bolletjes snelle levering top

Gewoon goed

Goede service, snel verzonden, goed verpakt. Niks op aan te merken

prima en snel geleverd

in zeer goede staat afgeleverd en een grote keuze aan producten.

Zeer snelle levering

Ruime keus en redelijke prijzen

Top kwaliteit

In mijn werk plaats ik regelmatig led armaturen. Heb dit gekocht voor prive, de kwaliteit van het huismerk verbaasde me. Heb veel duurdere lampen gehangen op werk met veel mindere kwaliteit. Enigste nadeel, bij de led tl armaturen zit een te kleine wartel. De bijgeleverde M20 wartel is te klein voor een 3x2.5 anders had het 5 volle sterren.

Zeer goed,prima service!

Snelle levering en bij problemen goed geholpen.

top

snelle levering, goed verpakt, geen kans dat er schade kan ontstaan

Prima geregeld

Ik belde dat het onderdeel defect was , en de andere dag had ik de nieuwe in huis.

Snel bezorgd

Snelle bezorging

Prima en snelle afhandeling

Prima en betrouwbaar

Energie zuinige lampen besteld, en zeer snel geleverd

Mooie site en snelle levering

Veel dingen die je niet verwacht er te kunnen bestellen staat er ook op de site

Het waren maar "led lampjes". Het werd de volgende dag al geleverd en ze doen het en beter dan ik verwacht had. Ik was zo blij omdat ze in de fysieke winkels te duur waren voor mij. Gr. Montjie

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK