Filtre

Hoed en snel

Echt heel snel en goed geregeld

De warme led verlichting kwam vlot en branden mooi. Niet te fel.

Super snel geleverd

Alles volgens afspraak

Snel duidelijk en goed.

Duidelijke web side en enorme keuze.

Goed, snel geleverd voor goede prijs.

Zie vorige

Bestelde 2 led kaarsen die meteen dag erna geleverd werden. Tot nu toe prima. Toen ik de kaarsen wilde gebruiken brandde 1 kaars niet. Mail gestuurd of ik kon ruilenof terug sturen. Kreeg prompt telefoontje van 123led dat ze me gelijk een set nieuwe zouden sturen. Dat is pas service. Ga zo door. Gr, jenny Wijler.

Super snelle levering, goed product

Overzichtlijke site ,

zeer snelle levering

op de website is ruime keuze. Na bestelling waren de LED's volgende dag geleverd.

Snelle en goede service.

Goede duidelijke informatie op de website. Specificaties duidelijk gepresenteerd. Levering de volgende dag was top!

Super tevreden

Ik ben super tevreden. met mijn led lamp. en de snelle levering

snel, goede kwaliteit

veel keuze; snel besteld; snel bezorgd; goede kwaliteit

Gelijk de goede spullen, snelle levering, en bekwame informatie ten aanzien van de spullen

Fijne winkel

+assortiment +bezorging +verpakking +prijs/kwaliteit -geen

goede levering

zoals verwacht

Perfecte service en alles tijdig volgens afspraak geleverd

Na plaatsing order alles netjes en tijdig geleverd, zonder beschadigingen, top service !!!

goede ervaring

Had print papier besteld, en wilde ook tl led lamp, twee keer verzendkosten terwijl het 1 bedrijf is, kontakt met klantenservice, en 1 x verzendkosten laten vervallen. is dan wel van 123, maar verlichting staat op zich, los van 123 inkt. goed opgelost.

Makkelijk, goed en snel.

Zocht een led armatuur voor op de zolder. Ruime keuze. Zeer tevreden.

duidelijke website en makkelijk toegankelijk.

Perfect, precies volgens verwachting

Supersnelle service

Het bestellen via de webshop is heel eenvoudig. Vervolgens word je goed op ee hoogte gehouden van de verzending, en ik had het de volgende dag al in huis.

123alles doet het gewoon altijd goed bij mij

Sneller bezorgd dan ik dacht, minder handig is dat je bij 123inkt, 123led en 123nog wat besteld en het allemaal apart aankomt met eigen track/trace (of niet). Begrijpelijk en daarna zijn de spullen weer prima.

voldoet aan onze wensen

Zo als ik al zei voldoet aan onze wensen, en volt geleverd. Jammer dat je niet in een keer kan bestellen zowel bij 123 led als bij 123 inkt. Mtvrgr Berend

Duidelijke site, vlotte levering, goed verpakt

Duidelijke site, vlotte levering, goed verpakt

Perfect levering

Snel geleverd, goede prijzen. Perfect.

Snelle levering, niet duur en prima kwaliteit.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK