Filtre

Goede prijs.

Goede prijs en snelle levering

De belofte op de site, kwaliteit en snelheid van afleveren, worden volledig waar gemaakt!

De ene dag besteld, ruime keus op de site, de volgende dag, als beloofd, keurig verpakt afgeleverd! Top.

snelle en correcte levering

de bestelling ging heel snel en is correct afgeleverd. een aanrader

En producten conform webshop!

netjes geleverd.

Netjes geleverd.

vlotte levering

Na mijn eerste bestelling volgde een controle-telefoontje wat ik eigenlijk een correcte service vond. Zouden meer webshops moeten doen. Men gaf aan met onderbezetting personeel te zitten, maar mijn bestelling van vrijdagmiddag 16.30 werd toch keurig de volgende dag geleverd. Chapeau!

Redelijk

Prima service. Alleen jammer dat ze niet aangeven dat je als je van Halloween naar led overstapt, je beter iets meer watt moet nemen. Licht is nu best donker. En op de site stond dimbaar, maar daardoor niet.

4 ledlampen besteld via 123led. Makkelijk en duidelijk bestelproces en de volgende dag alles netjes verpakt ontvangen.

Goede kwaliteit

Goede uitleg goede levering en redelijke prijs

Snelle levering!

Top producten tegen een lage prijs

Ik heb flink zitten rond zoeken maar dit was de beste aanbieding en de snelste levering. We hebben in ons kantoor alle oude TL buizen vervangen voor LED panelen en besparen flink op de energiekosten!

mooi helder en warm licht

Precies zoals verwacht

Snel en goed geleverd

Uitstekend assortiment en makkelijk bestellen

Lampjes snel gevonden via de filters, bestelling en levering mooi snel

snelle levering van mijn bestelling !

Bovenstaande mededeling behoeft geen nadere toelichting.

Prima bedrijf

Prima producten, prima levering en prima prihs

Klantvriendelijk, snelle en accurate afhandeling.

Klantvriendelijke telefonische afhandeling van mijn vragen en snelle verwerking van de opdracht. Retourafhandeling snel en zonder problemen.

Levering goed en snel

Ervaring met product wat minder. Buiten lamp met sensor gekocht. Lamp werkt maar sensor is niet zelf in te stellen waardoor jij om de haverklap aan gaat en dan minimaal 3 minuten blijft branden voor die uitgaat. Nu sensor moeten afplakken. Werking nog niet bekend. Alom spijt van deze aankoop

Snel geleverd, product zoals beschreven en een prima prijs, netjes verpakt.

zeer goed

bestellingen snel geleverd en kwaliteit goed tot zeer goed.

Perfect ingepakt en snel verzonden

De service was top. Zo snel ontvangen en zo goed ingepakt. Top!

Snel en makkelijk

Makkelijke besteld ruime keuze en de volgende dag al binnen. En dit alles voor een concurrerende prijs.

Ik was niet tevreden over de warmte van het licht, toen gingen ze meedenken en mocht ik de lampen omruilen.

Nette prijs

Mooie en prijsgunstige oplossing voor een trapverlichting. De professional vroeg hier €100,- per traptrede voor als het in combinatie was met een nieuwe trapbekleding aanbrengen. Nu voor minder dan €150,- klaar voor hele trap met weinig werk.

Aanrader

Prima service, goede producten voor een leuke prijs

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK