Filtre

Meteen nieuw pakket gekregen na vertraging via vervoerder

Na een belletje over mijn pakket dat niet aankwam, kreeg ik meteen een tweede pakket via een andere vervoerder aangeboden. Het vertraagde pakket kon ik naderhand kostenloos terugsturen. Top!

Een voorbeeld voor andere webwinkels

Ik had s'avonds om half 11 een bestelling geplaatst voor een 50 meter led lichtslang, deze werd de dag erna voor 12 uur s'middags al geleverd. Ook de prijs van het artikel was scherp. Aan de prijs en snelle levering kunnen veel winkels een voorbeeld nemen

Product is precies wat ik wilde.

Tevreden klant

Probleemloos besteld en thuisbezorgd.

Voldoet ruimschoots aan de verwachting

De ledslang ziet er goed uit keurig netjes verpakt en op tijd bezorgd.

Top service ook als iets fout gaat

Flink wat led lampen besteld waarvan helaas 1 stuk. Geen probleem, na 1 mailtje alles in gang bij 123led en direct nagestuurd incl kleine verassing.

goeie deal

Led dimmers Tradim 2300H voor een goede prijs, heel gemakkelijk te plaatsten als vervanging oude dimmers

levering is prima in orde

De bestelde g4 leds waren zoals aangegeven de volgende dag keurig afgeleverd. Helaas na enig speurwerk in de gewenste toepassing bleken de g4 leds niet goed te kunnen werken. Na de email vraag of de leds konden worden geretourneerd bleek dat geen enkele drempel werd opgeworpen. Dat is een prettige ervaring.

was prima

De levering heel voor spoedig.

Mooi product

Alles naar wens en verwachting geleverd. Mooi product.

Goede producten matig verpakt

Heb twee led tegels 60*60 besteld, deze zijn geleverd inc. een bevestigings bak voor aan het plafond. Verlichting bevalt uitstekend mooie kleur en prettig diffuse. Helaas waren beide tegels licht beschadigd (deuken op het metaal) door de wijze waarop de bevestigingsbak aan de LED-panelen was vastgetaped. Deze zijn tijdens transport hard tegen de tegels aangedrukt en hebben hierdoor schade veroorzaakt. Omdat de deuken niet zichtbaar waren wanneer gemonteerd toch tevreden maar hierdoor slechts voldoende terwijl het een prima product is.

Snel en makkelijk

Ik moest lampen hebben met een bepaald aantal lumen, Calvin en dan ook nog met een kleine en een grote fitting, door de makkelijke filtering op de site heb ik direct de goede kunnen vinden!

Goede kennismaking met 123led!

Mijn eerste bestelling van LED lampen bij 123led is mij heel goed bevallen. De webshop is duidelijk waardoor ik het juiste pakket heb kunnen bestellen. De levering was vlot. De LED dimmer is inmiddels ingebouwd en de lampen verlichten de eettafel. Heel tevreden!

kleine problemen, goed geholpen

zie boven

Duidelijke website en correcte levering.

Zoeken naar een geschikte LEDbuis ter vervanging van een TLbuis was geen probleem. Heldere toelichtingen.

Super netjes verpakt en geleverd

Volgende keer bestel ik hier weer

Stuk lampje

Ik had 12 lampjes besteld. Bij het monteren kwam ik tot de conclusie dat er van een voet van het lampje glas was afgebroken. Hierover gemaild met 123led.nl. Zij stuurde mij zonder enig probleem een nieuw lampje. Er fijn en snel geregeld.

Gemakkelijk en snel geleverd

Ik heb een LED TL amattuur met sensor gekocht voor de schuur. Superhandig, meteen licht aan zodra de schuur opengaat! De lamp is op verschillende manier in te stellen, standaard staat het op zeer gevoelig, elke beweging op 20 meter wordt opgepikt en na een beetje afstelen, werkt het zoals ik het wil! Trouwens je kunt ook afstellen dat het licht pas aan gaat bij schemeringen of donker. Bespaart daarmee weer wat energie :)

Kapotte producten geleverd, maar top opgelost

Jammer dat er meerdere producten stuk waren, koste wel wat tijd om te bellen en later te e-mailen. Maar het werd top opgelost. Erg werden meteen nieuwe gestuurd.

In een woord: perfect

In alle opzichten een perfecte levering, zorgvuldige compacte verpakking, mooi kwalitatief goed gedatailleerd product. Echt een aanrader dit 123led.

Vlotte levering; netjes verpakt

Uk bestelde ledkaarsen met een echt lijkende vlam. De levering kwam vlot en zag er netjes uit.

super snelle levering

goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding en een hele snelle levering.

Aanrader.

Snelle levering en goede website.

De duidelijke website werkt als een trein. Goede onderverdeling en een goede zoekfunctie. De bestelling was er heel snel.

Vlotte bezorging. Produkt voldoet aan verwachting.

Na een beetje bijvijlen konden de lampen geplaatst worden.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK