Filtre

Snelle levering, goede kwaliteit én altijd iets extra’s!

Mijn bovenstaande zin zegt alles.

Was eerste keer bij afdeling Led en dit ging prima.

Was eerste keer bij afdeling Led en dit ging prima.

Goed assortiment, snel geleverd, prima website.

Uitgebreid assortiment Led gerelateerde artikelen. Duidelijke beschrijving van de producten. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Website is prima!

zeer correcte levering

De levering is uitstekend verlopen. De volgende dag binnen Voldoet volkomen aan de verwachting.

Geweldige service

Led armatuur kwam stuk aan. Na contact met klantenservice kreeg ik direct een nieuwe opgestuurd

Veel keus snelle levering

Mooie lampen met een warme gloed

De lampen voor de overkapping zijn erg mooi en makkelijk instelbaar

Goede keuze met nette prijzen. Levering supersnel en altijd met een verrassing

Vanwege omschakeling van halogeen naar Led diverse componenten nodig. Op website is de keuze eenvoudig te maken. En de snelle levering zijn we inmiddels gewend.

Lekker snel

Gekregen wat ik besteld heb.

Goed product

Was opzoek naar speciale sfeer lampjes in LED, en dat is gelukt. Van 50 naar 5 watt voor hetzelfde licht. Erg blij mee.

Netjes ingepakt, de ledlamp is goed en heel aangekomen. Bedankt!

Prima geleverd

Lekker snel geleverd, alles klopte.

Prima afwikkeling van de bestselling

Zo moeten on line bestellingen worden afgewerkt. Voorbeeld voor menig ander bedrjjf. Prima

Tot nu toe werkt het prima! Heb het nog maar net maar geloof er wel in

Goed product

Goed product ontvangen precies zoals omschreven zeker een aanrader !

De naam zegt het al, 123

De naam geeft het al aan 123 en je hebt je lampen in huis! Snelle service en de lampen zijn van goede kwaliteit Een echte aanrader dit bedrijf.

De medewerkers denken fijn mee!

Het schakelen van 12V LEDlampjes blijkt minder gemakkelijk dan met halogeen. Telefonisch contact heeft me een heel eind verder geholpen.

Topservice!

Bestelling snel geleverd. Er was één kaars kapot. Ik had de volgende dag al een nieuwe. Helemaal top!

Excellent

Quick delivery, very good price for the quality

snelle levering, teveel verpakkingsmateriaal

Bestellen gaat eenvoudig. Snelle levering met betaling achteraf. Bestelde drie items die apart verpakt waren in platte dozen. Deze drie dozen zaten in een doos van ongeveer 1 bij 1 meter. En die was weer voor 70% gevuld met plastic, kennelijk ter bescherming. Kwam op mij wat overdreven over en verspilling van plastic.

Bestellingen en ook retouren worden goed afgehandeld.

Al jaren bestel ik artikelen bij de 123 club en tot op heden hebben zij altijd alles keurig afgehandeld. Ook het retourneren van een bestelling is geen probleem en wordt ook keurig afgewikkeld.

Snelle levering, goede webservice

Fijn dat ik online de configuratie van kerstverlichting kon maken en wat daarbij nodig was of rekening gehouden moest worden, super!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK