Filtre

Leuke webshop met veel artikelen

Had een bestelling gedaan, en had deze zeer snel ontvangen goed verpakt.

Snelle correcte levering

De gevraagde artikelen zijn snel geleverd

prettig

Duidelijke uitleg Overzichtelijke website Snelle levering

Goed, goedkoop en snel geleverd!

Naast het goede, goedkope en de snelle levering ook leuk om een klein kadootje te krijgen in de vorm van een pak speelkaarten:-)

Perfecte led lampen.

Snel besteld en zeker verzorgd. Nu heldere licht boven tafel met de de led-lampen.. Minder verbruik van elektra in deze moeilijke tijd. PS vandaag krijgen we van de gemeente aan aanbieding dat wij voor E90,00 aan lampen en radiatorfolie kunnen bestellen. Dus mosterd na de maaltijd.

Snelle levering en mooi product!

Snel en goed geleverd

Betrouwbaar bedrijf.

Prijs/kwaliteit-verhouding goed

Snel geleverd.

Makkelijk te bestellen en heel snel geleverd

Snelle levering en de lampen zijn goed verpakt en daardoor onbeschadigd aangekomen.

Prima lamp met mooie kleur flame

een super en mooie website

we hebben een nieuwe lamp gekocht voor bij de voordeur hadden het heel snel in huis en hang perfect boven de deur zodat als het donker is als we thuis komen heel goed de deur kunnen open doen

gewoon zoals het hoort

Zoals ik al zei, gewoon zoals het hoort.

Middelmatig

Op de site staat volgende dag leveren als je voor 23.59 besteld,ik heb nog voor 22.30 besteld,maar kreeg pas op zaterdag geleverd,had spullen eigenlijk vrijdag nodig,dus jammer!!

Goed en op tijd

123led heeft een duidelijke website, dat maakt de keuze gemakkelijk en echt de volgende dag is je bestelling in huis

Snel en goed afgehandeld

Is een goede partij om je aankopen te doen!

Gewoon goed

Ik bestel hier wel vaker verlichting, nu een led Ronald besteld eenvoudig aan te sluiten en werkt goed

Goed, goed, goed

Prima product, marktconforme prijs en snelle levering met mogelijke betaling achteraf :)

prima en snel

nu meerdere keren besteld en steeds hetzelfde resultaat: PRIMA KWALITEIT EN SNELLE LEVERING

Prima!!

Ik heb 6 wandlampjes met usb aansluiting gekocht voor mijn vakantiehuisje. Het duurde nog 2 weken voor ik daarheen gin om te klussen. Toen bleek dat ze te hoog waren onder het schuine dak kreeg ik zonder gezeur mij geld terug.

Topservice en kwaliteit

Super vriendelijke klantenservice die kennis van zaken heeft

Top!!!!

Supersnelle levering, goeie kwaliteit en heel vriendelijk geholpen aan de telefoon met een vraag van mijn kant.

Snelle levering van goede producten

De levering van de producten was netjes op tijd en de producten zijn ook goed.

Deze speciale led uitvoering was precies wat ik nodig heb. Snelle levering.

is goed en snel

Ik heb goede ervaringen met uw diensten en kan dus weer aan

prima webwinkel

52 Koningsbeltweg