Filtre

Geweldige service,

De bezorgdienst was veel eerder dan het afgesproken tijdvak langs geweest om mijn pakket af te leveren. Ik was nog niet thuis. De bezorger, zo bleek later, had de bestelling direct retour gezonden naar 123led. Telefonisch de klantenservice het probleem uitgelegd. De vriendelijke medewerker (van een andere afdeling zelfs) heeft geregeld dat het pakket alsnog de volgende dag bij mij bezorgd werd. Geweldige service!

levering naar volle tevredenheid

Na aansluiten werkt het naar behoren

Hartstikke tevreden echter niet tevreden met de kaarten die ik heb ontvangen. Dat had ik niet besteld en niet willen ontvangen.

afhandeling naar tevredenheid

Makkelijk zoeken en snelle levering

De keuze is groot. Maar makkelijk zoeken op de site. Bestellen, betalen en de levering is snel. Top.

Duidelijke website, snel geleverd en goede kwaliteit.

Makkelijk om de juiste keuze te maken. Goede lever informatie. Een webwinkel om aan te bevelen.

Alles perfect gegaan.

Bestelling geplaatst, betaald en de bestelde waren werden in een stevige verpakking netjes thuisbezorgd. De volgende bestelling zal ik zeker weer bij deze firma plaatsen.

Precies wat ik zocht

Prima kwaliteit, lage prijs, snelle levering

Prima product dat doet wat ie moet doen

Mooi formaat lampjes voor op mijn balkon. Ook de veel verschillende standen maken het voor elke gelegenheid een leuke sfeermaker. Lampjes zijn geel warm.

Super snel en netjes geleverd

Super snel en netjes geleverd, zeker een aanrader.

Snelle service voldoet verwachtingen

Klantonvriendelijke medewerker

Mijn vrouw belde om aan te geven, dat er na installatie, direct een defect optrad. De 1e opmerking die er gemaakt werd: dan zal u het wel weer verkeerd hebben aangesloten. Na wat over en weer gepraat, kwam het erop neer dat hij geen vertrouwen had in het feit dat een vrouw het geïnstalleerd had. Ze is notabene elektricien.

Sirieus met hun werk bezig

Alles super goed geregeld

Alles, tijdig en compleet, geleverd conform afspraak.

Uitstekend..

Snelle en correcte klantenservice

Bij levering was één onderdeel defect. Na mail met klantenservice kreeg ik binnen het uur al een tip van NIELS om een extra oplossing te testen. Na melding dat dit geen oplossing gaf, kreeg ik weer binnen het uur een voorstel tot omruiling van het defecte onderdeel. De volgende dag was deze al in huis, inclusief een kleine attentie. Wat een snelle service en kantvriendelijkheid. Bovendien zijn de prijzen zeer scherp en voldoen de onderdelen aan de verwahtingen. Top, en nogmaals bedankt aan Niels.

Goed e; snel

Eenvoudige zoektocht op de website. Goed product voor goede prijs.

Geen gekibbel met trtout

Na tel onderhoud over Vreemde kaap goede gestuurd Niels verstand van .bij aankomst was lamp stuk waarbij hij gelijk teruggenomen werdt

prima service

na een aankoop die ik te veel had besteld kon ik deze zonder veel moeite retour zenden. en alles is netjes verrekend.

Prima LED drivers. Snelle levering

Altijd een goede ervaring

Prima producten en keurige levering

De LED panelen met opbouwframe zijn makkelijk te monteren, geven goed licht en zien er netjes uit.

snelle verzending - goed product

Tevreden over snelle verzending van producten - kwaliteit conform verwachtingen

Dag te laat maar maakt niet uit. Artikel goed verpakt en voldoet aan de verwachting. Meerdere opties qua instellen.

Precies zoals verwacht en gecommuniceerd

Via een duidelijke website onze nieuwe lampen uitgezocht. Na een snelle bestelling werd ook het geheel snel geleverd. En de lampen zijn prachtig.

Juiste prijs en snelle levering

Op zoek naar een led-dimmer had ik een bepaalde uitvoering op het oog. Deze was zeer aantrekkelijk geprijsd bij 123Led en de levering hierna ook zeer snel.

Zeer goede ervaring

52 Koningsbeltweg