Filtre

snelle correcte levering

snelle en correcte levering van de handige led lampjes

voldoende aanbod en snel geleverd.

goed ewebsite met duidelijke omschrijvingen en uitleg producten

Goede betaalbare lampen

Betaalbare Philips LED lampen besteld, die snel geleverd werden. Mochten ze kapot gaan dan zal ik hier zeker weer bestellen!

Levering kwam snel en product was prima.

Tekst bij product klopt niet.

Ik heb 4 wandlampen voor buiten besteld. Bovenaan op de pagina van buiten lampen staat dat alle lampen op deze pagina voorzien zijn van een bewegingsschakelaar. Maar die bleek er niet op te zitten. Dus het hele spul weer ingepakt en terug gestuurd. Nu maar afwachten of ik inderdaad alles terugbetaald krijg. Mijn elektricien moet ik toch ook alvast 45 euro betalen. Dat kan ik zeker zelf betalen. Das niet leuk. Dan denk je een gunstige prijs te krijgen maar wordt het achteraf nog duur

Duidelijke site, snelle levering, snel geholpen bij omruilen.

....

Goed product voor betaalbare prijs

Snelle levering van een degelijk product

We waren op zoek voor een TL vervanger voor een armatuur van een spiegel welke defect was. Bij 123led.nl hebben wij deze gevonden, zelfde dimensies en hierdoor makkelijk te plaatsen. We hadden het armatuur besteld en de volgende dag was deze binnen. De website is overzichtelijk en de zoekfunctie zorgt ervoor dat je het gewenste product kan vinden.

Keurig op tijd geleverd en lampen zijn als omschreven op de site

Alles is op tijd geleverd en de lampen waren conform de omschrijving op de site

Perfect licht eenvoudige installatie

Gezien de prijs dacht ik eerst dit is niks. Maar koop al vaker bij 123inkt daar is de service is gewoon SUPER goed dus neem de gok. Nou super goed licht heb er 2 voor op een zolder.

Goede en snelle levering

Goede en duidelijke site. Niet duur en snelle levering van de spullen.

Via 123led kwam ik in het bezit van een paar 30cm tl-lampen.

Vroeger had ik altijd Tl-buizen van 8 watt. Daar zijn nu led lampen voor in de plaats gekomen. Het is mij niet gelukt om die te vinden in de afmeting van 30 cm, totdat ik bij 123led uitkwam en dat ook nog voor een betaalbare prijs.

Snelle levering en goede prijs

Aanrader

Goed en snel

Prima prijs/kwaliteit. Snelle levering. Vakkudig advies bij vragen Heldere website

een goede bestelling gedaan...was de eerste keer...toppie

artikel werd snel geleverd...was stevig ingepakt...toppie...ben er erg blij mee

Eenvoudig gevonden wat ik zocht

Voor in de badkamer wilde ik de "koud witlicht" (R7S) staafleds vervangen voor nieuwe warmwit exemplaren. Die had ik hier op 123led snel gevonden en voor een leuke prijs. Snelle afhandeling en verzending. Nu wel "warm" licht in de badkamer...

Makkelijk besteld, snel geleverd, prima kwaliteit

Twee snoerdimmers en huismerk led lampen. Voldoet uitstekend

Mooie producten voor top prijsje

Een philips Hue plafonnière besteld, kwam volgende dag al binnen. Product nog niet uit de doos gehaald, maar zeker goeie!

Gewoon Goed!!!

Vlug en goed geleverd.

Snel goed en goedkoop

Bestellen, betalen en de volgende dag binnen. Precies wat je wilt.

Waardeloos.

Het door mij ontvangen artikel werkte niet. Koop nooit meer een artikel op deze site.

Snelle en adequate levering

De lampen werden conform de afspraak geleverd.

Eenvoudige montage en snelle levering

Snel geleverd. Gemakkelijk product

Totaal niets op aan te merken

Super!!

Correct en goed materiaal

Snelle levering, makkelijk bestellen, en correcte afwerking.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK