Filtre

Vlot, snel, accuraat

Vlot, snel, accuraat

Perfect geregeld

Besteld en perfect in een dag geleverd

Prima. Goede product en mooi op tijd

Zie boven

Bestelling naar wens verlopen

Product voldoet prima en mooi op tijd geleverd

Snelle levering en goede kwalteit

Snelle levering en goede kwalteit

Avond van tevoren besteld en de volgende dag op zaterdag bezorgd. Erg fijn voor de snelle kleine levering.

perfect

klant is koning

Geweldige service.

De eerste levering was niet goed. Na telefoontje de andere dag werden andere led lampjes geleverd. Geweldige service.

Zowel service als producten waren top.

Bestelling gauw binnen. Product bleek defect en is meteen vervangen. Goede en snelle service.

Snelle levering, goed product, concurerende prijs. Eenvoudige montage

Topproduct, Kijk uit naar toekomstige bestellingen

Snel en zeer betrouwbaar

Mijn bestelling was erg snel binnen. Prima communicatie vooraf zodat ik goed mijn bestelling kon volgen.

simpele maar top webshop

Veel aanbod en snel geleverd tegen concurrerende prijzen

Mooi

Goed lamp

Super snel en meteen goed!!!

Ook doen

Kleurverschil in gelijke LED panelen. Word netjes opgelost!

Ik kreeg 2 LED-panelen met gelijke specificaties die helaas wat van kleur afweken. Na contact gehad te hebben met 123led wordt het netjes opgelost! Kan de beste gebeuren, vanwege de goede opvolging toch mijn aanbeveling waard.

Snelle aqurate levering

Voor 23.00 uur besteld en de volgende dag al geleverd.

Alles volgens afspraak, hier word ik vrolijk van

Eenvoudig bestellen.

Makkelijk bestellen. Goede producten en Snel geleverd.

Prima ervaring

123led is vergelijkbaar met de andere 123 winkels - lage (of laagste) prijs, een goed verzorgd bestel- en leverproces en wat extras in de doos. Pennen, een plakband, je kunt het bedenken. Ik zou 123led zeker aanbevelen.

Snel en betrouwbaar

1e Keer iets besteld en prima verlopen en op de hoogte gehouden.

Goed gereageerd door de 123led winkel

Snel en correct geholpen door de medewerker Snel een goede oplossing gegeven Mvg ben van der biesen

Snelle service.

snelle service. goede prijs/kwaliteit verhouding. zeker aan te raden!

Snel besteld en vlot binnen gekregen

Prima betrouwbaar adres veel keus

Snelle levering, goed product

Duidelijke website waarop goede productomschrijving is te vinden. Levering conform afspraak. Makkelijk te installeren en hij deed t meteen en goed!

Gemakkelijk, snel en voordelig

Het is altijd comfortabel om spullen te vinden en de aanbevelingen maken het compleet.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK