Filtre

Prima rookmelders, maar lege batterijen!

3 Mooie kleine rookmelders gekocht die prima werken op de TOON van ENECO. Snel geleverd en eenvoudig te koppelen. Er zitten geen bevestigingsplaatjes bij en geen dubbelzijdig tape. Tape had ik zelf en werkt prima. Helaas na 1 dag alle drie de rookmelders met lege batterijen en daardoor ok niet meer gekoppeld met de TOON. Zelf maar batterijen (Duracell) besteld die tot op de dag van vandaag op 100% staan.

Niet goed

Bestel 110v drivers Krijg 220v Heb ik niets aan Op zijn Hollands gezegd kut

Lange levertijd

Wij hadden 2x de LPH02491 Philips Philinea LED buislamp | S14s | 30 cm | 2700K | 2.2W (35W) besteld, helaas was er 1 gebroken en word nu gratis nageleverd, de levertijd is alleen 2x uitgesteld en erg lang!

Komt na wat ze beloven

Bestellen gaat makkelijk, website overzichtelijk. Een aanrader.

Een snelle levering

En de producten zijn prima

Lamp was super snel binnen en netjes geleverd

lamp goed, verpakking teveel, verzending kost geld

Dag, De lamp is in goede orde ontvangen en functioneert naar verwachting. In het kader van duurzaamheid is er nog een 'schone' taak voor 123led. De lamp zat dubbelverpakt in een enorme doos waar minstens 4 lampen in passen. Wonderlijk. En in tegenstelling tot 123 inkt bij u wel betalen voor verzending, dat was een tegenvaller.

Snelle levering en prima spul

jammer van de late service, nu heb ik echter twee verpakkingen.

volgende bestelling plaats ik weer bij 123led!

prachtig mooie led tl balken, is een erg mooi gezicht zoals ze hangen, boven verwachting.

prima bedrijf, blijf ik op zeker klant van

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Super zo snel als het ging.

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Super zo snel als het ging.

Goed product voor een schappelijke prijs.

4 tl-led armaturen van 120 cm. geven volop licht met een heel laag stroomverbruik

klacht na misverstand vanwege een mail in de spambox prima opgelost

Snel, accuraat en betrouwbaar

snel en goede prijs en betrouwbaar

groot assortiment tegen goede prijzen. uit voorraad leverbaar en snel zeer betrouwbaar

Goede communicatie en service

Men reageert goed en adequaat op mails. Indien er iets niet goed is met de bestelling, wordt hier een passende oplossing voor geboden incl heldere uitleg hoe dit proces gaat verlopen. De geboden service is top! Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Goede uitleg van het product

Zeer tevreden werkt goed

ZBA, probleemloos, Zoeken, Bestellen en Afgeleverd krijgen

Heb me rot zitten te zoeken naar een systeem dat rolgordijnen opent en sluit naar mijn wensen. Openen en sluiten doen ze allemaal, maar nu dingen als scenes kunnen ingeven waar het rolgordijn dicht gaat als er een bepaalde temperatuur wordt bereikt bij het raam terwijl de temperatuur volgens Google in de kamer hoger is bijvoorbeeld. Zo een combi maken lukte makkelijk en daarom besteld en de volgende dag thuis afgeleverd. Wat valt hier nou te mopperen?

levering op tijd

fijne overzichtelijke website , ruime keuze.

goede ervaring

Ik heb goede ervaringen met zowel het ontvangen als retour sturen. Goede service en alles verliep vlot en prettig.

Goede keuze en snelle levering

Kwaliteits Ledlampen en dimmer voor een nette prijs

Supersnel en topspul

Snel, voordelig en afspraak is afspraak.

Goede en duidelijke website en snelle levering

Alles prima gegaan van bestellen tot levering.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle verzending!

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle verzending!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK