Filtre

Perfecte leverinģ

Prettige site met voldoende info, makkelijk te bedienen

Goede lampjes

Was op zoek naar een eerder bij de bouwmarkt gekochte lamp die in mijn interieur het beste licht gaf. Nergens meer te krijgen.Toen ben ik op google bij 123 led terechtgekomen en die bleken de lamp wel te hebben. Ik was helemaal blij. Vervolgens keurig en snel gelverd.

Perfecte winkel met ruime keuze.

Ruime keuze, snelle verzending en goede communicatie omtrent aankoop en verzending.

Goede en snelle levering

top

Productomschrijvingen zijn compleet en duidelijk. Levertijd snel.

Alles snel en compleet bezorgd

Alles werd snel en compleet bezorgd. Dat was bij eerdere bestellingen bij de 123 - groep ook het geval, alleen werd ik toen nog gebeld om te controleren of ik de bestelling echt had geplaatst terwijl ik al vaste klant was. Dat gebeurde nu niet meer dus daarom nu alle vijf sterren gegeven.

Heel tevreden over 123led

Mijn ervaring met 123led is heel goed, groot assortiment, snelle levering, redelijk in prijs en alles goed verpakt. Een tevreden klant.

Helemaal blij

Erg blij met de kerstverlichting met afstandsbediening, en dat je kan wisselen tussen warm wit en wit ook erg leuk. Ook fijn dat jullie ook verlichting op batterijen hadden, maakt het een stuk makkelijker straks met kerst voor mijn boompjes. Mooie prijs en snelle levering.

Snel, makkelijk en overzichtelijk

Was op zoek naar een speciek lampje, afmetingen waren heel belangrijk anders paste het niet. Makkelijk gevonden en past op de millimeter. Daarna snel bezorgd en met een kleinigheidje voor de kids :) Dank!!

Schitterend!

Ik had een prachtige multicolour verlichting voor mijn patio besteld. Snel bezorgd en werkelijk prachtig!

Top, snelle levering en goedkoop

Meerdere lampen bestelt, kwamen snel en compleet, kreeg er zelfs sticky notes bij. Top service en goede kwaliteit.

super lamp

Ik zie 123led.nl als een goede shop. Zeer snelle levering en zelfs een spel goede kaarten erbij waar ik nog wel 2 pakketjes van zou willen hebben speciaal voor linkshandige vrienden waar we mee kaarten omdat op elke hoek de cijfers staan waterige lijk best wel zeldzaam is. Bedankt voor de snelw levering

Super blij

Hele mooie lampen gekocht bij jullie voor onder de overkapping. Geeft heel mooi licht.

ik had ze groter verwacht

Ik had grotere verwacht. Want deze kun je via Wish ook kopen voor een prikkie. Helaas.

Dit veld was verplicht

Goede ervaring, snel geleverd.

Goed en snel geleverd, ziet er netjes uit.

Helemaal kut

Koop je met beweging sensoren gaan ze de hele tijd aan en uit terwijl je in het magazijn bezig bent

Verwachtingspatroon waargemaakt

Uitgebreide keuze uit talrijke led-lampen Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding Eenvoudig betaal gemak Snelle levering

Verkeerde zending gecorrigeerd

Na onderzoek is de zaak goed opgelost met de juiste zending. Prima werk en thanx voor de extra's.

Kwaliteit prijs verhouding prima

Ik ben blij met deze aankoop. De lampen functioneren heel goed. En zijn mooi

super

snelle, accurate levering: op z'n 1-2-3

Prima prijs kwaliteit verhouding

Goede en duidelijk website, bestelling en betaling ging uitstekend. Zoals in de kopregel al staat, een prima prijs/kwaliteit verhouding

123: levert snel en betrouwbaar

Laatst een Chromecast met GoogleTV besteld, die de volgende dag al in huis was. Dat was dan niet direct voor LEDs, maar was wel goedkoop. Ook goede ervaringen met 123accu en 123inkt.

Goede, snelle levering

Bestelling geplaatst. Scherp geprijsd en binnen no-time was mijn pakketje geleverd

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK