Filtre

Goed product, correcte bezorging

Het was een gok: Ouderwetse kopspiegellampen vervangen door LED kopspiegellampen. Lampen zijn perfect. Verpakking doordacht, bezorging snel en correct.

De verkoper zei dat ik er 2 trafo's moest aanschaffen

De elektricien zei dat ik met 1 trafo het best zou lukken ipv 2 trafo's

Goede ervaring met bestellen en de levering.

Mijn ervaring is prima met de bestelling en de levering. Levering met scherpe prijs en op tijd, volgens afspraak!

Snel en gemakkelijk.

Prijs concurrerend. Levering snel. Kwaliteit goed

scherpe prijs en heel snel geleverd

prettige online winkel

Perfecte service

Diverse malen led-verlichting gekocht bij dit bedrijf Goede site, helder en goede prijsstelling In een buitenlamp werd water aangetroffen Binnen 2 dagen zonder problemen door een ander kosteloos vervangen Klassebedrijf!!.

Snelle levering, Goed produkt

Zie boven

goede website, eenvoudig te bestellen, goede service als iets niet klopt

goede website, eenvoudig te bestellen, goede service als iets niet klopt

Prima communicatie en service

Eén van de 6 bestelde LED lampjes deed het niet. Er werd snel gereageerd en zonder ingewikkeld te doen werd er een nieuwe gestuurd. Top!

Alles ging goed.

Lang op zoek geweest naar lampjes met een warm licht, Eindelijk bij jullie gevonden en ik ben er erg blij mee. Op afgesproken tijd bezorgd en keurig verpakt.

prima geholpen

site duidelijk en overzichtelijk

zaterdag besteld...maandag bezorgd.SUPER SNEL>

zie boven

Gewoon weer goede kwaliteit van 123

De lampen die ik gekocht heb bevallen goed. Volop licht in mijn garage voor een scherpe prijs. Wel een goede raad aan 123 led.nl is dat ze snel moeten stoppen met DHL als bezorgdienst. Daar kan je totaal niet van op aan

Prima website

Alles naar behoren geleverd

Zeer snelle levering

S avonds een aantal led lampjes besteld en de volgende dag in de middag al bezorgd, SUPER!!!

Snel geleverd!

Zo lang gezocht naar een badkamerlamp die zou passen. Hier gevonden! Overzichtelijke, goedwerkende site. De extra uitleg wat betreft lumen en kleurtemperatuur werd gewaardeerd!

Deze firma houdt zich aan de afspraken snelle levering zoals beloofd.

Hele goede ervaring snelle levering zoals beloofd

Ik had ca 10 (verschillende) LED-lampen besteld, binnen 2 dagen thuis. Bij het aanbrengen bleek er 1 kapot, mailtje over gestuurd en 2 dagen later lag er een gratis nieuwe in de bus........helemaal perfect !! Zo behoort goede service te zijn, complimenten !

Miskoop

Na de lamp aangsloten te hebben werkte de censor niet naar behoren lamp ging niet aan en als hij toch een keer aanging wou hij niet meer uit.

Makkelijk en snel

Goed en zoals beloofd op tijd

Mooie producten.

Veel licht

Niks dan log

Goede website. Goede kwaliteit/prijsverhoging. Keurige levering en prima verpakt.

Zo als je mag verwachten!

Zo als het hoort.

Levering week af van productomschrijving

In productomschrijving Philips Hue lampen staat dat deze incl. afstandsbediening wordt geleverd. Dit bleek bij aflevering niet het geval. Na veel heen en weer gemail werd uiteindelijk €5 korting bij aparte bestelling aangeboden. Communicatie verliep stroef

Je krijgt wat je verwacht

Dimmer besteld, snel en correct geleverd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK