Filtre

De LED lamp doet wat het moet doen

De LED lamp doet wat het moet doen, kan slecht gedimd worden, wil soms gaan knipperen

Ruime keus en snelle levering

Op zoek naar vervanging van mijn winbare halogeen spots kwam ik de winbare led spots tegen die ik nodig had. Besteld en snel geleverd. Doen het uitstekend,.

Net als alle 123... winkels top

Ledbatten gekocht, als vervanger voor tl armaturen. Helemaal super eenvoudige montage, geven veel licht.

Zeer goede afhandeling bij defecte lamp

Bij de bestelling zat een led lamp die niet goed functioneerde, 123Led gebeld en geen enkel probleem, kreeg direct een vervangende lamp toegestuurd, pluim voor de goede service!₩

Duidelijke informatie!

Snel mijn led-trafo gevonden op de site. Prima prijs, snel geleverd! Aanrader.

Snelle levering goed product en goedkoop.

Prima vriendelijk en vaktechnisch echt goed!

Goed en snel geholpen , weten waar ze over praten

Had mijn lamp besteld en binnen 1 dag binnen. Helaas bleek de lamp niet goed te werken. ( kan gebeuren) zonder enig gedoe kreeg ik een nieuwe lamp toegestuurd en nu werkt hij perfect. Dus super goed service

Gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Bijna perfect

Leuk product 10 stuks gekocht en helaas 1 stuks blijft aan kan het niet uitzetten jammer

Bestelling was snel geplaatst,en ook snel geleverd mooi stevig verpakt.

Leveren wat ze beloven

Lampen geleverd die ze aanbieden en de volgende dag zoals beloofd geleverd

Netjes verpakt en snel in huis

Prima verliep de bestelling en netjes op tijd in huis.

Snel en niet duur

Heldere website Snelle levering Installatie niet echt heel helder

Vlot afgehandeld, aantrekkelijke prijzen

Eigenlijk is mijn ervaring bij alle 123,-labels identiek. De prijzen behoren tot de laagste in de markt en de service behoort tot de beste in de markt. Ga zo door@

snel en naar verwachting

volgende keer weer

Led waxinelichtjes op afstandsbediening

Was eerst niet goed gegaan, veel waxinelichtjes deden het niet, uiteindelijk netjes nieuwe opgestuurd gekregen incl. Klein flesje wijn. Super opgelost. Dank jullie wel!

Klantvriendelijk, snelle en goede service.

Wegens een defect aan een bestelling, telefonisch contact gehad met klantenservice. Rond 19.00 uur met ze gebeld en eind van de volgende ochtend het nieuwe onderdeel al in huis. Zonder enige kosten en zelfs nog een 0,5 literflesje wijn erbij voor het ongemak. Wij zijn dus zeer tevreden.

licht in het donker

Prima, zeer snel geleverd, mooi product, goede prijs/kwaliteit

In 1 woord..... GEWELDIG!

Kwam thuis na een dagje mijn ouders te bezoeken, en mijn vader liet me kennis maken met Google TV. Ik zoeken en kwam uit bij 123led.nl, besteld en volgende ochtend al in huis..... GEWELDIG!!

Perfect! Maar zo ben ik het gewend van 123Led nl

Kwaliteit is gewoon goed. Is al de zoveelste keer dat ik mijn LED verlichting hier aanschaf . Gewoon no nonsens en snel geleverd. En verpakking is damage proof . Ga zo door 123LED

Goed geregeld

Snelle levering , nette prijs

Snel , goede kwaliteit

Bestel regelmatig inkt bij 123 inkt. Zelfde bedrijf denk ik. Heb er goede ervaringen mee. Verwacht dat het gekochte aan mijn eisen voldoet.

altijd goede service

Snelle levering en een goed product

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK