Filtre

Goede prijs, snel geleverd en achter betalen

Goede prijs, snel geleverd en achter betalen

Goede omschrijving op de website Keuze gemaakt snel geleverd en product geeft mooi licht.

Berengoed

123 led diende mij van heel goed advies omtrent het vervangen van mijn tl lamp van 150 cm lang ,ik was een beetje huiverig om deze led buis op te laten sturen maar na telefonisch contact met een medewerker van 123 led heb ik toch de aankoop gedaan ,en ik moet zeggen de levering was snel en de verpakking berengoed . Zeker een aanrader voor als u de huidige tl buis wilt vervangen door LED MET VRIENDELIJKE GROET JOHAN.

Prachtige lampjes <3

Ik had me verzien in de lengte, en heb nu mn kamer helemaal rondgewikkeld in de kleurenlampjes. Het fleurt mn hele kamer op en het is zeer aangenaam leeslicht. Ik wist niet eens dat het erop zat, maar op de schakelaar zit een knop waarmee je de snoer ook nog dempen kan, met vier standen ongeveer. Het is wel even een kunst ze allemaal goed te ontwarren aan het begin maar dan heb je ook wat :DD

Eerst heel twijfelachtig.

Ik had een lamp voor de buren besteld als kado. Toen ik het aan ze gaf zat er van alles in de doos...de batterijen die behoorde bij de doos.....memoblok.....pen....maar geen lamp! Ik voelde me dus erg voor schut staan. De volgende dag gebeld en het verhaal uitgelegd....ik was nog met de meneer aan de telefoon om het verhaal uit te leggen...en stiekem natuurlijk ook een beetje te geinen hier over toen ik al een mail kreeg dat er een " nieuwe" lamp verstuurd werd. Eind goed..al goed. Super geregeld. Buren blij ik blij.

Ik ben trots wat ik bij jullie heb besteld en alles optijd en netjes ontvangen

Ik ben super goed geholpen, spullen zijn super goed wat ik tot nu toe heb bij jullie besteld

Keurig terug gebeld .

Prijsverschil op account gezet! Na volle tevredenheid afgehandeld!!

No nonsens. 100% op tijd

Prijs is erg goed. Service en levering precies zoals beloofd.

Alles soepel verlopen

Goed product, snel geleverd

Vlotte verzending, netjes verpakt.

Twee LED-panels met twee opbouwframes besteld, tevreden dus later nog vier LED-panels met nog vier opbouwframes besteld. Bij de eerste bestelling een mooie pen; alle orders werd snel en netjes volgens de order bezorgd met prima updates via de email. De website van 123led voelt wel aan als 1990, maar het gaat om de producten en de dienstverlening, en die zijn top.

Super shop

Snelle levering,en een hele mooie lamp

Levering en prijs volgens verwachting, goed. Geen aansluitschema bijgesloten en ook geen technische documentatie op de website kunnen vinden.

goede service

perfecte service

Correcte levering

Netjes verpakt en snelle levering

Goede informatie, service en levering

Mijn ervaringen met 123(inkt, Led en 3D) zijn super! Als er iets niet goed is (en dat kan altijd gebeuren) dan wordt dat direct hersteld. Geen gedoe met vooruitbetalen of wat dan ook. De prijzen zijn ook scherp en op vragen (ik wilde advies over LED dimmers etc.) wordt altijd netjes en uitgebreid geantwoord. Ik zou graag een winkel zien waar ik even langs kon gaan en ik vind de websites er wat verouderd uitzien maar verder alleen maar lof. Daar kunnen veel winkels/diensten nog een voorbeeld aan nemen.

Prima LED (TL) buis met goed instelbare bewegingssensor

Eenvoudig te monteren en goed in te stellen. Handleiding kan wat duidelijker met betrekking tot hoe de dag en nacht sensitiviteit nu werkt. Nette prijs voor een compleet product.

Gemakkelijk, snel en goed.

Gemakkelijk besteld, snel en goed geleverd.

vlot geleverd

Duidelijke product omschrijving en snelle levering

Super snel, super service !

Onlangs led lampjes besteld. Helaas was er 1 defect. De volgende dag kwam er al een nieuwe, met daarbij wat leuke kleine relatiegeschenkjes, ter excuus. Ze snappen het !

Perfecte service

Na een dag was er één LED lamp van de 24 stuk gegaan. De volgende dag werd er al een nieuwe geleverd, inclusief een klein flesje wijn voor het ongemak!

Goed en snel geleverd.

Voor de eerste keer via deze site besteld ,maar ben zeer tevreden.

Een voorbeeld voor velen

Snelle service, goed product en prima prijs. Niets op aan te merken!

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding. Ben zeer tevreden.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Voorlichting mag beter, product prima.

Even zoeken naar de juiste dimmer. Veel tekst, weinig beeld. Informatie over afdekraam en draaiknop onvoldoende. Zou aan elkaar gekoppeld moeten zijn, en niet als twee, onafhankelijke producten. Tegelijk de optie bieden te kopen zonder afdekraam. Biedt gegarandeerd een betere klantervaring

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK