Filtre

Voldoet 100% aan de verwachting

Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Echt geweldig is dit. Ook het bestelde voldoet aan de verwachtingen. Een woord: geweldig

Keurige service en goede producten

Alvorens een aankoop te doen hebben we advies gevraagd bij de klantenservice. We werden uitstekend geholpen. Na de aankoop van het aangeraden product leek het aanvankelijk misschien niet compatibel met waar we het voor bedacht hadden. Dus we mailden de klantenservice weer. Zij zijn helemaal met ons door de installatie heengelopen en hebben het niet opgegeven. Uiteindelijk bleek het aan wat anders te liggen, niet aan het product. We waren heel blij met de kundige en vriendelijke hulp die we kregen.

Prima goede service

Prima goede service

Mooie lampen

Dure verzending

Gekregen wat ik nodig had. Snel geleverd.

Artikelen kunnen retourneren en snel weer nieuwe kunnen bestellen. Aankoopbedrag was snel terug gestort.

Enorm veel keus en duidelijke beschrijving

Was op zoek naar een speciale buislamp led. Bij 123led kon ik de juiste keuze maken. Hierbij werd ik geholpen door de duidelijke beschrijving bij elk artikel.

Verkoop volgens afspraak transporteur niet

Product is volgens verwachting Alleen jammer dat is 5 dagen moest wachten voordat het binnen was ipv binnen 24 uur,48 had ik ook nog begrepen maar 120 uur vind ik echt buiten de beloofde 24nuur vallen Het aantal sterren komt echt foor de transporteur DHL

Goede service goede prijs en snel geleverd

De lamp is goed en snel geleverd alleen jammer dat de kabel wat aan de korte kant is moet je hem 2x verlenen namelijk

Prima prijs, vlotte levering

In 123 geregeld

De aangekochte artikelen functioneerden niet naar behoren. Na een mail hierover heb ik gelijk nieuwe ontvangen. Dat vind ik top service

Fijne website en makkelijk uitzoeken welke lampen je nodig hebt. fijne LED-tl lampen gekocht en super blij mee, makkelijk te installeren en geven voldoende licht!

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Een vlotte handeling.

Snelle verzending maar energie-label klopte niet.

Ik heb een aantal lampjes gekocht voor mijn nieuw lampen, sfeerverlichting moest het worden. Het was het allemaal niet. Te fel, te groot. Bij 123led.nl heb ik precies de goede, kleine , sfeervolle lampjes gevond en voor een betaalbare prijs. Ik geniet er iedere avond van.

snel geleverd en een goed product

snelle levering en na installatie een zee van licht op mijn werkkamer. Perfect.

Snelle levering!

Het product kende ik al maar hij was niet overal te koop. Wel bij 123led, ook met een redelijke prijs. De levering was snel en is goed afgelopen.

Snel correct

Makkelijke communicatie en snelle en juiste afhandeling.

Supersnelle levering' juiste product na telefonisch overleg wat het beste was. En goede prijs kwaliteit verhouding.

Snelle elevring

Snelle levering en goed produkt

Uitstekende prijs en snelle levering.

De prijzen van 123led zijn heel concurrerend en de snelheid van leveren is top!

Prima artikel tegen een mooie prijs. Top!

Heel tevreden

Ik heb wat ik wilde gekregen

Ze doen wat ze beloven

Producten snel in huis

Hele goede, snelle en fijne service

Ik had de Woox-deurbel besteld, helaas zat er binnen 2 weken een defect in en heb ik hierover contact opgenomen. Deze werd heel erg netjes en snel beantwoord en kostenloos omgeruild. Ook een klein excuus-presentje kreeg ik erbij. Wat een fijn gebaar! Ik ga zeker in de toekomst hier weer bestellen!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK