Filtre

Goede klantenservice!

Helaas was 1 van de 6 bestelde lampjes stuk toen we ze ontvingen. Na contact met de klantenservice hebben ze gratis een vervangend lampje gestuurd. Dit vonden wij in dit geval veel fijner dan geld terug, dus het was prettig dat dit gewoon kon nadat we erom gevraagd hadden.

heel goed

Excellent

The order process was ok, the product was delivered on time and it was what I expected to receive.

Goede klantenservice na slechte uitlevering door DHL

Dinsdag 25-1-2022 besteld en maandag 31-2022 pas uitgeleverd door DHL 123LED heeft het de zelfde besteldag al afgeleverd bij DHL .maar deze laten het liggen op verdeel centrum Klantenservice van 123LED heeft mij correct en netjes nagebeld DHL komt de afspraken niet na en dat is schadelijk voor elk bedrijf 123LED is een aanrader voor ieder Vorige bestellingen waren correct en netjes bezorgd door post nl

komen de afspraak voor 23.59 volgende dag in huis niet na

Materiaal besteld wat volgens de webshop voorradig was. zodat het de volgende dag in huis was. helaas de volgende dag geen bestelling binnen en gebeld met de klantenservice. er bleek een deel van de bestelling niet voorradig. hierna overlegd dat de rest van de bestelling wel bezorgd zou worden zodat de installateur verder kan. weer een dag verder maar geen materiaal. nu nog een dag verder en ook niks ontvangen bij de DHL. een slechte zaak wat kosten met zich mee brengt omdat de installateur nu stil staat...

Uitstekend!

Snelle levering, duidelijke omschrijving van product.

Zeer goede klantenservice met snelle afhandeling

Er was een probleem met de geleverde cr 2032 knoopcellen Na een contact via klantenservice werd gevraagd hoe dit probleem op te lossen. 2 dagen later de juiste knoopcellen met een flesje wijn ontvangen.

Klantgerichtheid ongekend hoog

Van de kerstbuitenverlichting was de adapter defect geraakt. Via e mail gevraagd of deze los te leveren zijn. Binnen een paar uur antwoord van 123Led dat deze niet los te leveren zijn. Met de vraag om welk product het precies gaat. Nog diezelfde dag heb antwoord toegestuurd. De dag erop kreeg ik bericht dat ik een nieuwe verlichting zou krijgen. Dit is wat je dus noemt klantgerichtheid op het hoogste niveau. Begrijpelijk dus dat ik al een poosje klant bij hen ben. 123-bedrijf, ga zo door op deze wijze zaken doen.

Geweldig.

We bestelden 2 lampen heel erg mooi,toen wilde we er een derde bij kregen de lamp en die was helemaal mat van binnen, gemaild, teruggestuurd, de dag erna hadden we al een nieuwe zonder veel praat, die lamp was ook mat van binnen, weer teruggestuurd en weer binnen een dag een nieuwe, dit is dus echt fantastisch. De heren achter deze bestelling zijn grandioos. Wij kunnen alleen maar jullie aanbevelen en dat zullen we zeker doen. Voor jullie nog een fijne jaarwisseling en nogmaals bedankt voor de service.

Groot fan

Ik hou enorm van 123led en 123inkt. Superfijne prijsjes en de volgende dag gelijk in huis. Hun sites kunnen misschien een modern jasje gebruiken, maar het functioneert prima. Was blij met mijn nieuwe Chromecast Google TV die toen nergens anders te verkrijgen was en bij 123led goed geprijsd en leverbaar!

Ben normaal niet zo van de reviews, maar deze stak er echt bovenuit. Ik heb 2 stuks vlaggenmast verlichting gekocht. Na 2 weken ging er een adapter defect. Kan gebeuren. Keurig binnen 2 dagen een nieuwe adapter gehad, in een doosje met een keurig briefje en flesje wijn. Helemaal super. Daar kunnen ze bij Coolblue nog wat van leren.

twinkly gekocht

had een twinkly light gekocht en na een jaar ging hij defect en 123led loste het probleem meteen op zonder problemen kreeg ik een nieuwe toegestuurd met een retour sticker voor de rma retour van de defect string goede en klantvriendelijk klantenservice

andere dag geleverd

kerstboom lampjes tegen een redelijke prijs besteld. volgende dag geleverd, is een cadeau voor iemand , dus verder nog geen ervaringen mee.

Juiste producten snel geleverd

Via de toegankelijke site kon ik snel vinden wat ik zocht en de producten waren snel in huis.

uitstekend

Bij 123 altijd een goede service

Niet best

Ik kocht een LED-TL armatuur 120cm. Helaas was er een installatievoorschift bijgevoegd met alleen tekeningen met nummers. De nummers kwamen niet overeen met de nummers op de aansluitblokjes. Bovendien hing er een rode dunne draad los. Klantenservice kon mij niet vertellen hoe ik die moest aansluiten en ik heb een foto van de situatie opgestuurd. Helaas nog steeds geen oplossing en zelf durf ik niet te experimenteren. Daarom een echte elektricien moeten vragen om het armatuur voor mij aan te sluiten.

Geweldige Service!!!

Omdat het tijd werd om het huis te "verLed-ten" heb ik voor alle lichtbronnen in huis LED verlichting, dimmers, trafo's etc hier besteld. Sommige producten werkten niet in de bestaande armaturen. Daar kon 123led.nl niets aan doen, maar dat zijn of halogeenarmaturen die niet werkten, of ronde trafo's , waar je geen LED drivers op aan blijkt te kunnen sluiten. Ledlampjes die net niet passen. Die kans heb je nu eenmaal als je overstapt op LED verlichting. Wat een geweldige service. Aan de telefoon geven ze meedenkend advies en alles wat niet paste kon ik zonder problemen terugsturen naar 123led.nl. en het geld wordt terugstort zonder gedoe. Dat betekent dat ik hier voortaan verlichting e.d koop want dat kan goedkoop én met een gerust hart. Topzaak!

Goede snelle levering

Goede snelle levering

netjes verpakt en op tijd geleverd

netjes verpakt en op tijd geleverd

Waardeloos.

Verder geen commentaar. Ik wens over deze review niet benaderd te worden.

Omschrijving incompleet - geen stekker, te kort snoer.

Er zit een snoertje aan van 30cm, zonder stekker. Lamp zelf is eigenlijk niet geschikt om zelf open te maken.

sneller dan het licht hahaha

snel kunnen kiezen en bestellen en de andere dan netjes in huis, TOP.

Uitstekende ervaring met zowel bestelling als levering

Voor de eerste keer 8 ledlampen besteld bij 123led.nl De website bood voldoende informatie om de juiste keuze i.c.m. de prijs/kwaliteit van de lichtbron te maken. De levering was op tijd conform de bevestiging. Het produkt voldoet uitstekend.

Snel besteld, snel geleverd

Snel besteld, snel geleverd

Snel, correct en tegen een scherpe prijs

Pakket erin van de avond besteld en de volgende dag om 10.00 al in huis. Netjes geleverd en goede service.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK