Filtre

Groot assortiment, snelle levering

Na tevergeefs bij verschillende tuincentra te zijn geweest voor specifieke aansluitmaterialen, deze uiteindelijk bij 123led.nl besteld; daar was alles gewoon op voorraad. Volgende dag was alles al binnen. Snelle levering; groot assortiment.

Goed product

Led Gu 5.3 lampen besteld. Geeft mooi warm licht. Goed product en snelle verzending.

alles heel goed verzorgd

Binnen 10 uur de lampen binnen!

Vliegensvlug de lampen binnen. Ik had voor middernacht besteld iets na 9 de lampen al binnen. Topservice!

makkelijk te monteren

makkelijk te monteren

Uitstekende duo dimmer

Dimt perfect, geen geknipper van de lampen. Kan helemaal tot uit gedimd worden. Aanrader.

Snel en top

Snel en juist geleverd

Eenvoudig bestellen, snel en netjes geleverd zonder fouten, tegen een goede prijs.

prima website

ook de klantenservice is prima behulpzaam

Snelle levering, keurig verpakt en voordelig.

Fijne duidelijke site.

Gewoon prima

Goede webshop, snelle levering, altijd een presentje bij de aankoop. Wordt gewaardeerd.

Mooie producten, snelle levering

alles prima verlopen

makkelijk te bestellen en hele snelle correcte levering

Snelle levering led kerstboomlampjes met timer prima

Zat geen handleiding bij , E-mail gestuurd , gelijk werd de handleiding opgestuurd

prima en vakkundig geholpen

zie boven

Fijne en duidelijke webshop met snelle service!

Mijn bestelling was de volgende dag al in huis! Fijne website

Lightshow met leuke reacties

LED gordijn geplaatst in combinatie met LED spot. Het ziet er mooi uit, valt op en geeft leuke reacties.

123led levert 1-2-3 zoals beloofd

De lamp snel en in goede staat ontvangen. Het is een betrouwbare webwinkel, veel ervaring mee, ook met het broertje 123 inkt.

123 altijd vertrouwd

Mijn aankopen bij meerdere 123 webshops heeft mij niet teleurgesteld en daarom ook 123 led.nu geprobeerd en ook tevreden over de uitvoering van de bestelling.

gewoon goed geholpen

net wat ik zocht tegen en goede prijs

Afspraak is afspraak

Duidelijkheid, vlotte levering

Snelle verzending en bezorging, prijs en product prima en vriendelijk.

Vriendelijk kontakt en duidelijke informatie. Goed verpakte verzending.

Alles klopt, alles werkt.

Snel geleverd en compleet. De set bestaande uit Smart tuinlampen en benodigde accessoires was volgens verwachting. Duidelijke instructie en aansluiten was plug and play. We zijn heel blij met de tuinlampen.

Prima kwaliteit! Snelle levering!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK