Filtre

Te vreden met de producten en de snelle levering. Top!

prima producten

De lampjes zijn uitstekend. Voor het bezorgen kregen we een mail met de verwachte bezorgtijd. Het werd die dag niet bezorgd, maar daar kregen we geen berichtje over. Dat had dus wat zorgvuldiger gekund.

Doen wij zij beloven!

Ruime keuze en prima servive

Ik had een plafonnière besteld voor onder een overkapping en deze werd de volgende dag al geleverd. Echter deze bleek alleen voor binnen geschikt te zijn. Helaas terug moeten sturen maar dankzij de prima retourprocedure geen enkel probleem. Ik kreeg binnen 3 dagen de bevestiging van ontvangst en de creditering van de factuur. Kortom, super snel en goed!

Alles in 1 x duidelijk

Alles is goed na te lezen, foto's met duidelijke maten. Na veel zoeken kwamen we op een mooie buitenlamp, alle specificaties klopte toen we hem thuisgestuurd kregen, ook vlot trouwens. Doordat alles uitgebreid is na te lezen, kan je bijna geen miskoop doen.

Niets dan lof

Snelle procedure, goede webshop.

Goede snelle service

Goed en snel

Goed en snelle levering

Snelle bezorging, groot assortiment.

Alles goed

Snelle levering, perfect verpakt en werkt naar behoren. En aanrader om hier te shoppen.

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Prima lampen voor een betaalbare prijs. Snel ontvangen in een keurige verpakking.

Snelle levering en ruim assortiment

123led is de partner voor led verlichting. Ruim assortiment en snelle levering. Prijs is concurrerend en bijna alles voorradig Top!

Snel en zoals het hoort

Alles verliep vloeiend van bestelling tot levering, zoals het hoort.

Ruime keus en snel in huis.

Ruime keus in led-lampen. Overzichtelijke webshop met een aantal filters.

Prima prijs en kwaliteit

Snel en direct leverbaar.

Snelle en vriendelijke service!

Mijn led lamp was na een paar weken helaas defect maar binnen no time had ik een nieuwe. Inclusief een sorry kaartje, een presentje en het retour formulier. Top service en erg aardige medewerkers aan de telefoon!

Opnieuw weer een vlekkeloze afhandeling van mijn bestelling!

De 123-medewerkers blijven het begrip klantvriendelijkheid op de juiste wijze inhoud geven.

Al jaren zeer goede ervaring met 123, niet alleen met 123led.

123led heeft weer voldaan aan mijn verwachtingen. Prima artikel en snel in huis.

Heel goed en prima bezorgd

In een keurig pakket geleverd en precies op tijd bezorgd.

Gewoon goed

Wat moet ik zeggen, ze kwamen gewoon na wat ze hadden beloofd, dus het bestelde was op tijd en wat ik had besteld zat er ook in dus prima.

Correcte en snelle afhandeling

Duidelijke informatie over de producten

Bestelde lampen snel en correct afgeleverd

Eigenlijk is bestel procedure en levering zonder problemen verlopen. Heel tevreden en op naar de volgende keer.

Duidelijke info op de site en snelle levering.

Een zeer goed bedrijf

ik had een 150 watt is 17.5 watt ledlamp besteld. Bij aankomst was de lamp beschadigd. De coatinglaag was beschadigd. Twee dagen na melding had ik al een nieuwe lamp. Een kaartje met sorry erbij en en een flesje wijn. Dit heb ik zeer gewaardeerd. Top. met vriendelijke groet. J.H.A. op de Laak.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK