Filtre

Prima op tijd geleverd

Regelmatig bestelling gedaan. Alles is naar tevredenheid gelopen

Zeer snelle levering en een zeer ruim assortiment

Na mijn laatste aankoop van een printer werd ik keurig doorverwezen naar HP. Die listen het probleem op. Bleek achteraf dat het aan de software van HP lag en niet aan de hardware. Ik denk dat 123 mijn vaste leverancier wordt voor vele artikelen. Temeer daar ook in Zweden door 123 wordt geleverd.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Prima service waardoor je toch regelmatig bestellingen doet

Goede kwaliteit!

de bestelde led- dimmer, snel en goed verpakt ontvangen. Het apparaat is van goede kwaliteit en ben hier zeer tevreden mee!

Naar volle tevredenheid , heel simpel wat je besteld krijg je ook , moeilijk doen hebben ze nooit van gehoord.

Prima levering inclusief de kenmerkende pen (en marker)

Eigenlijk geldt voor alle '123...' sites hetzelfde: Prima service, snelle levering inclusief de kenmerkende gele pen (en marker). Alleen blijft de uitstraling, en daarbij ook de overzichtelijkheid van de website zelf mij verbazen. Lijkt al jaren niet met zijn tijd mee te gaan en is wat mij betreft wel toe aan een moderner jasje.

Snelle levering.

Mijn ervaring met 123 in het algemeen is bijzonder positief. Perfecte leveringen.

Snel en exclusief assortiment

Heb een chromecast met google home gekocht. Is nog niet in nederland beschikbaar, dus kwam waarschijnlijk uit het buitenland. Was snel in huis, en tegen een markconforme prijs!

Vlotte levering, precies goed

We kregen binnen een dag de lamp geleverd en hij was precies wat ik ervan verwachtte.

Tijdig en correct ontvangen

Tot op heden nog niet gebruikt. Ik ga ervan uit dat het verder geen problemen geeft

Snel en goede prijzen

Prima service bij 123led!

Zeer snelle levering van een prima product tegen een aantrekkelijke prijs.

Zeer tevreden. !!!

Top winkel. Rappe levering

Altijd goede spullen met duidelijke omschrijving. Prijs kwaliteit is ok. Tevens en zeker belangrijk zeer rappe levering van bestellingen

perfect

erg tevreden

Goed product werd erg snel bezorgd

Ik ben erg tevreden over 123led, de Nest Audio werd erg snel bezorgd, terwijl de bezorgafspraak pas een paar dagen later was. Het artikel was ook goed ingepakt. Al met al, een goede bestel ervaring en een mooi product! Mark

Kwalitatief goed product en netjes en snel bezorgd

Prima informatie op de site, snelle afhandeling bestelling

Snelle afhandeling van mijn bestelling, netjes op de hoogte gehouden. Informatie op de site prima.

Snelle levering, goede kwaliteit

Eerste keer wat besteld, keurig verpakt en op tijd geleverd

Snel geleverd.

Ik heb inbouwspotjes besteld met een inbouwdiepte van 4 cm ik dacht mooi kan ze gelijk plaatsen.Maar wat niet in de info stond dat er nog een lampje met stekker er bij komen met de inbouwmaat.Dus ben ik op het verkeerde been gezet een beetje jammer.Heb het zelf opgelost om vulring te maken.

Goed en goedkoop

Prima prijzen voor topproduct, vlot geleverd

perfect geregeld

binnen een werkdag geregeld.

prettige, goede service

Via internet speciale ledlampjes gezocht. Kwam ook terecht op 123led. Duidelijke omscrijving. Na bestellen zeer prettige en goede service.

Snelle levering, goede service en ik ben als klant erg tevreden

Ik heb een HUE-lamp bij 123led besteld. Bij aankomst bleek een kleur van de lamp niet te werken. Vervolgens contact gehad met de klantenservice van 123led. Ze hebben mij een nieuwe HUE-lamp toegezonden en ik heb de oude lamp retour gestuurd. De nieuwe lamp werkt erg goed. Al in al, een snelle levering, goede service en ik ben als klant erg tevreden.

Fijne duidelijk site met goede prijzen

Al lang op zoek naar betaalbare tuinverlichting. Kwam bij toeval op de site 123led.nl. wat een veradememing. Ruime keuze. Geen ingewikkekd gedoe, zeer simpel te monteren waar je wilt. Echt een aanrader.

In 1 woord, subliem!

Afstandsbediening werkte niet, kreeg direct een nieuwe. bovendien een kaartje met daarop sorry en een klein flesje witte wijn meegeleverd. Service.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK