Filtre

veel op voorraad, snelle levering!

Chromecast besteld, deze uitvoering wel op voorraad en snel geleverd zodat ik F1 kan kijken via mijn IPad op de TV zonder een abonnement op Ziggo.

Zeer goede ervaring!!!

Geweldige service en klantvriendelijkheid. Kerstster op voet, prachtig een genot als de ster verlicht is! Een aanbeveling!

Snel Geleverd en de goedkoopste op internet van Google Chromecast TV 2020

Snel Geleverd en de goedkoopste op internet van Google Chromecast Google TV 2020 in nederland op dit moment!

goede webshop

alles was keurig geregeld

prima service

De bestelling ging goed. Snelle bezorging. Er wordt ook duidelijk aangegeven hoe en wanneer de bezorging zal plaatsvinden.

Bestelling prima verlopen

Besteld werd een Led Batten | 150 cm | incl. lamp | 4000K | 5000 lumen | 50W. Gebruik deze in de garage. Produkt werd tijdig geleverd en was goed verpakt. De installatie was niet al te moeilijk en sprak eigenlijk voor zich zelf. Deze verlichting is werkelijk geweldig, geeft enorm veel en helder licht en start zonder vertraging. Ben zeer tevreden. goede prijs kwaliteit verhouding!

Snelle levering , netjes verpakt , Top

Product besteld op de site met een zeer nette prijs. Zelfde avond is mijn bestelling verpakt en verzonden. En op de volgende dag al bij mij thuis in gebruik.

Overzichtelijke website, goede prijzen en snelle service

De meestgezochte LED componenten zijn snel terug te vinden tegen goede prijzen. Levering, verpakking is hier net als bij 123inkt website prima in orde. De producten werden ook in zo'n bekende doos geleverd. Een stevige aanrader dus!

maakt belofte waar

volgens afsoraak snel en goed geleverd, heel tervreden

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering en correcte verpakking.

Supersnel geleverd.

In het weekend besteld. Maandag geleverd! Topprestatie.

Snelle levering en gerechte producten

Werkt prima!

Was even wat lastig in het begin met instellen maar nu werkt het super. Icm Domotics gaat mijn buiten verlichting aan en uit. Geregeld door een dag en nacht schakelaar. Top spul.

Scherpe prijs snelle levering

Top geregeld

Bêst genôch

Flotte levering, moai spul foar in krease priis.

Super snel en groot assortiment

De peertjes die wij al enige tijd zochten waren gelukkig hier nog verkrijgbaar: goedkoper dan bij concurrenten en de volgende dag in huis!

Nette levering

Alles volgens het boekje: juiste product, levering op tijd, netjes verzorgd

Bestelling en afhandeling goed gegaan

Vlotte afhandeling.

Ga zekers nog weer een keer wat bestellen

Snel verstuurd en netjes ontvangen

Prima webwinkel

Niet voor onhandige monteurs

Materiaal ok. Licht ok. Elektrisch montagepunt is ongeschikt voor een matige klusser. Gevaar van afbreken plastic, zowel gesoldeerd draad als ongesoldeerd draad geeft problemen. Dikte van draad is doorslaggevend voor succes. Beslist niet voor de beginnende of middelmatige klusser. Ik heb er 4 moeten doen, maar niet weer.

Snelle en goede voorlichting en service, goede kennis van de producten en vriendelijk advies van het personeel tevens snelle levering.

Prima product, snelle levering

Als je inclusief verzendkosten voor drie lampen goedkoper uit bent dan de Gamma dan is de keuze snel gemaakt :-)

Supersnel, goed en stukken goedkoper als binv de bouwmarkten. Chapeau

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK