Filtre

Snelle levering.

Simpel snel en betrouwbaar

Kon overal led lampjes kopen, maar bij 123led vond ik een groot assortiment tegen prima prijzen. En dan is bestellen zo gepiept en heb je het 1 dag later in huis. En alles was perfect verpakt.

Snel en keurig geleverd

Zoals ik gewend ben van 123....... perfecte timing en ze doen wat ze beloven.

Super snelle levering en goede service

kan niet beter: betaalbaar, snel en alles doet het!

Online gezocht. Voor 123led besloten. Besteld. Heel snel gekregen. Keurig pakje. Zeer goed verpakt, alles heel aangekomen. En een leuke attentie erbij ook! Volgende keer zeker weer naar 123led!

Geweldige service

Snel geleverd en goed verpakt top levering

Supersnelle en correcte levering

Prachtige lampen!

Snel en gemakkelijk

Super snelle service en correct verpakt.

Supergoede webshop!!

Supersnelle verzending, had het 1 dag later al in huis terwijl ik het de avond ervoor besteld had. Net als 123inkt een dikke 10!

Snel en goed geleverd

Duidelijke webshop en snelle levering.

Goede snelle levering, graag iets meer oog voor detail.

Set van 6 led spots besteld ip65, helaas ontbreekt bij één spot het beschermen glaasje met rubber ring.

Snelle oplossing voor een zoekprobleem!

Ik had me al drie slagen in de rondte gezocht naar een Calex afstandsbediening. Toen las ik op een forum: "Ga gewoon even naar 123.nl, dan is het zo geregeld." Dat is precies zo uitgekomen. Hartstikke bedankt voor de snelle service!

Avond ervoor besteld en voor 10.00 uur de volgende ochtend in huis

Binnen een dag afgeleverd en een mooi product zoals beschreven

zeer snelle bezorging

snel en perfect verpakt bezorgd

Het waren de laatste 2 lampen die nu door leds zijn vervangen en ze doen het perfect.

Mijn ervaring met led buislampjes is nu al 2 weken ;-) en ze doen het nog.

Snelle levering.

Snelle levering, netjes verpakt. Prijs kwaliteit vind ik heel goed. Kortom een zaak om met een gerust hart iets te bestellen.

Prima verlichting

Solide TL-Led verlichting voor mijn garage, eenvoudig te monteren. Geeft prettig en veel licht

Zoals de naam zegt 1 bestellen 2 ontvangen 3 gebruiken

Besteld en vlotte levering daarna plezier van product

Gewoon goed

Snelle levering en goede prijzen.

Snelle correcte levering. TOP!!

LED verlichting besteld, Binnen 2 dagen in huis.

perfecte dimmer en perfecte levering

Na uitstekende telefonische informatie de geadviseerde dimmer gekocht en simpel de eenvoudige montage uitgevoerd. Dimmer werkt perfect. Precies zoals beloofd was.

supersnelle levering. Prima Produkt

Levering zoals beloofd ondanks late tijdstip van mijn bestelling. Prijsstelling is erg goed. Voordelig mijn produkt kunnen aanschaffen met redelijke verzendkosten

Keurig verzorgd en snel

52 Koningsbeltweg