Filtre

goede service ga zo door.

gewedige service het omruilen van de accu ging rszend snel binnen 48 uur de accu voor mij DYSON stofzuiger omgeruild toppie gr sip

zeer goed

Goede zaak

Snel geleverd, goed verpakt en allemaal prima in orde.

Bestelling wordt snel en accuraat behandeld

Artikelen zijn snel verstuurd en reactie opgestelden gaat supersnel. Hiervoor een dikke pluim.

Fantastisch!

Echt een aanrader Betrouwbaar Snelle levering Goede service Echt 100 %

Prima site, snelle levering

Prima website met uitgebreide keuze en veel informatie.

Alles goed, maar ik hoefde geen balpen

Mijn bestelling was keurig op tijd geleverd met een aparte gebruiksaanwijzing erbij. Slechts één kritiekpuntje: Ik had bij de bestelling aangegeven dat ik geen 123-balpen hoefde. Want daar heb ik er zoveel van. Toch zaten er bij de bestelling twéé balpennen. En een markeerstift die ik dan wel kon gebruiken.

Prima product en snelle levering

Groot assortiment en overzichtelijke web-site.

De ontvangen info was prima en aan de hand daarvan mijn bestelling geplaatst. Alles klopte !!

Snel

Na overleg mat klantenservice vriendelijk en slim advies hoe mijn vraag op te lossen. Dus geweldige SUPER SERVICE! Ga xo door, groejes van een tevreden klant.

Snel geleverd en goede service

Netjes alles ingepakt en snel geleverd

goeie ervaring

123led kwam voorbeeldig hun belofte na het bestelde de volgende dag te bezorgen. erg prettig.

Levering binnen 1 dag is beloofd en waar gemaakt. Bestelde eigen merk dimmer en spots.. De dimmer moeilijk in te stellen dat die niet flikkert.

PrimA orvganisatie

Alles correct

Alles correct

Ben dik tevreden over 123led.nl. Snelle levering en betrouwbaar.

Kwaliteit

Prima prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Snel betrouwbaar

Goed materiaal met bruikbare beschrijving

Door mijn eigen stommiteit de verkeerde led lampen besteld. Deze konden natuurlijk geretourneerd worden en wat super service is dat ik ook de verzendkosten terug kreeg. Top!!!

Lamp gekocht Bleek bij aankomst ondanks goede verpakking toch kapot te zijn Kon hem direct terugsturen om om te ruilen voor een nieuwe(geen gezeur over bewijslast) Nieuwe volgende dag ontvangen met excuus briefje en een miniatuurtje witte wijn ondanks dat het niet hun schuld was Geweldige service Ook goede snelle site en prettige klantendienst zonder wachttijden Grote klasse bestaat dus echt nog

Alles volgens beloften.

‘s Avonds laat besteld, prima op tijd geleverd!

Goed op de hoogte gehouden wanneer de levering plaatsvond

Uit voorraad, op tijd geleverd

Wat ik zocht vond ik bij 123led: prima!

Snelle levering van juiste producten

Op zondag besteld en op maandag al afgeleverd. Geheel compleet zonder mankementen. Prijs kwaliteit verhouding is prima!

Goed en correct geleverd!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en goed verpakt!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK