Filtre

Klantvriendelijk en een goede service

Positief, levering volgens afspraak en goede kwaliteit producten

Ik had een artikel besteld Waar 1 van kapot was. Zonder problemen een nieuwe gekregen zonder kosten. En met een kleine attentie voor het ongemak.

uitstekende service

Had twee led batten besteld. Op tijd gekregen. Bij een misten clipjes. Gemaild en volgende dag in huis! Super service

netjes geholpen en snel geleverd

Snel geleverd en ziet eruit hoe het omschreven was. Geen probleem met het product gehad en gemakkelijk geïnstalleerd

Super snelle bezorging

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd, eigenlijk heb ik verder geen opmerkingen, gewoon goede service tegen een goede prijs.

prima webshop

Heel goede ervaring

snel, goede keus, kwaliteit en prijs

Overzichtelijk site, veel keuze en geweldige prijs-kwaliteit verhouding. Netjes verpakt verzonden. 123led.nl is een echte aaanrader in mijn ervaring

Kende ze al van 123Inkt. 123Led is net zo goed!

Werd goed geadviseerd over de vervangende LED lamp.

Mooie set, goede investering

Bestelde de ledstrips en aluminium profiel. Mooie set, goede trap verlichting. Suggestie: Voeg een stubbie schroeverdraaier (zo'n korte) toe aan de levering die is nodig om onder je trap treden te kunnen monteren.

Leuk assortiment. Snel en vakkundig geleverd tegen een goede prijs. Ik zal hier zeker vaker gaan kijken / iets bestellen.

Supersnel en goed geleverd.

Zeer positief

Nette en duidelijke informatie en levering en fijne prijsstelling

Goede ervaringen.

Service en hoge kwaliteit voor zeer schappelijke prijs

Mijn traptredeverlichting en dimmer kwamen een dag na bestelling in huis. Daarvoor keurig via de mail op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Product is zoals beschreven. Opvallend vond ik het betere snoer- en kabelwerl. Meer meters en zwaard kwaliteit. Een aangename verrassing. Duidelijke montagevoorschriften. Overigens bestel ik ook mijn inktpatronen voor de printer al jaren bij dit bedrijf. Kortom: een aanrader.

Snelle levering, goede prijs

Zoals alle bestellingen bij 123inkt is dit ook bij 123led prima geregeld. Duidelijke omschrijving bij artikel en zeer goede prijs/kwaliteit. Ook altijd een snelle, vlotte levering, met aandacht verpakt. Keuze uit verschillende betaalmogelijkheden.

Prettige webwinkel

Klantvriendelijk en servicegericht na telefonisch contact. Adequate beantwoording na gestelde vragen. Tevens snelle verzending van de artikelen. Top.

Prima lampen, prima prijs

Snelle levering, netjes verpakt en goede lampen, erg tevreden!

Prima produkt

Ben heel tevreden mee Werkt perfect hoeft geen schakelaar aan te zetten gaat automatisch aan en uit Ben heel blij mee

Vandaag besteld, morgen in huis

prima ledlampen met heel veel lichtopbrengst

Deze lampjes met smalle voet passen op veel lampvoetjes en geven ondanks het minimale wattage erg veel licht op. Hierdoor valt er veel geld en natuurlijk ook energie te besparen!

Geheel naar wens

Snelle levering en alles op voorraad.

snel het bestelde en juiste produkt geleverd

1 dag na het plaatsen van de bestelling werd het pakje al bezorgd.

Website en service prima, dimmer blijft knipperen

Website en service prima, dimmer blijft knipperen

eerste klas service maar aanbod heeft gebreken

Ik zocht LED signaallampjes. 123LED heeft zowat alles wat LEDs betreft, maar geen signaallampjes, iets wat je gebruikt om te zien of iets aan- of uit- staat, of een alert geven, enz. Die heb ik dus bij Conrad gekocht. Ik kan ze dus aanbevelen, maar hun gamma vertoont gebreken.

Snel, ruime keus, niet duur

Enorm assortiment met scherpe prijzen en snelle levering. Kwalitatief was het ook helemaal in orde

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK