Filtre

Razendsnel en goede producten

Heel positieve ervaring

Fantastisch!

Mooie lampen ik ben blij!

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering, geen problemen.

PERFECT !

Een fijne shop , met zeer GOED personeel ! Bestellingen worden ZEER correct en SNEL uitgevoerd ! Alle lof voor dit bedrijf ! Zeker aan te bevelen !

ik bestel, jullie leveren wat ik bestel, simpel.

volgt uit bovenstaande.............

Zeer positief

Levering was zeer snel. Er was een lamp defect na 3 maanden en deze geheel kosteloos als garantie ter vervanging gekregen.

Slechte return procedure

Het lijkt alsof 123LED het expres moeilijk maakt een artikel te retourneren. Een PDF formulier invullen en opsturen, geen verzendlabels sturen, klant voor de verzendkosten laten opdraaien. We leven in 2021 mensen! Alle Led verlichting is bij concurrenten ook te bestellen en die hebben een betere klant ervaring.

Service uitstekend

Ik had een led vloerdimmer besteld. Bij het aansluiten van deze dimmer liep ik tegen een vraag aan. De handleiding gaf aan dat voor het aansluiten van de dimmer 4 schroefjes aan de onderzijde losgeschroefd moesten worden. Deze waren niet te vinden zoals beschreven stond op de handleiding. Gebeld met de medewerker van 123led.nl. Deze medewerker heeft zelfs in het magazijn gekeken hoe de situatie was. En kwam vervolgens met tips om de aansluiting tot stand te brengen. Prima service.

Uitstekend geholpen!

Bij aankoop van onjuiste led-lampjes uitstekend begeleid naar de juiste oplossing, merci

Ruim assortiment en snel geleverd

Ruime keuze en korte levertijd

Prima kwaliteit voor het geld

Goede prijs kwaliteit verhouding, Eenvoudig te installeren en snelle levering.

Ik heb de bestelling 's avonds rond 22.00 geplaatst en de volgende dag werd hij al om 10.00 's ochtends bezorgd.

Goede prijs voor snelle levering van kwaliteit.

Laagste prijs voor mooie filament merk ledlampen, zeer snelle levering.

Heel goed.

Op tijd gelverd.

Geweldig.

Overzichtelijke site, snelle en goede levering. Toppie

1-2-3-LED Doet wat het belooft

Prettige website,snelle levering en keurig verpakt !

Goede snelle service

Mooi product voor een nette prijs

Mooie led-verlichting voor m’n nieuwe trap. Dimbaar en inkortbaar.

Prima dimbare LED-lampen

Prima dimbare LED-lampen; sfeervol, van zacht bijna uit naar volop helder licht. en niet duur.

Zondermeer gewoon goed

Voor mijn 1e bestellen had ik bewust allen 1-ster en 2-sterren reviews bekeken. Ik was al eens klant bij 123Inkt, maar toch het zekere voor het onzekere. Alle negatieve opmerkingen zijn bij mij niet van toepassing geweest: 1e bestelling zonder problemen zo in huis. Alles werkt en netjes. Door voortschrijdend inzicht zelfs inmiddels een 2e bestelling gedaan en eveneens zonder problemen. Wat mij betreft een zeer ruime voldoende voor 123Led.nl

Ze doen wat ze beloven

Geweldig bedrijf

Vlotte levering

Geheel naar wens, toppie

Prachtig!

Wij zijn meer dan tevreden met onze aanschaf. De lampen passen heel goed in ons interieur. We zijn meer dan tevreden. Indien nodig, gaan we zeker weer shoppen bij 123led.

Niets anders dan perfecte led spots

Zoals als de titel zegt, niks anders dan lof. Goede led spots, dimbaar. In ons geval niet noodzakelijk om de dimmer bij te stellen. En geen flikkerende leds. Top product.

Goed geregeld

Mijn bestelling was blijven liggen. Kan gebeuren natuurlijk. Nu kreeg ik lampen zonder verzendkosten.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK