Filtre

Prima service en snel geleverd

Helaas 1 van de lampen was kapot

123 en je hebt de spullen in huis.

Probleemloze winkel die snel de gunstig geprijsde producten bezorgt.

De lampjes zijn netjes verpakt, beetje jammer dat ze bij het dimmen toch flikkeren.

Na jaren van Halogeen is het witte led licht een beetje wennen, ook zijn ze niet zonder merkbare flikkeringen te dimmen met mijn Shelly Dimmer-2 zoals dat bij conventionele 12-V lampjes mogelijk is. Hopelijk vind ik daar nog een oplossing voor.

Uitstekend!

Goede, snelle en correcte afhandeling van mijn order. Levertijd conform afspraak.

Prima webwinkel

2 led lampjes gekocht voor in de wasemkap. Bijzonder handig dat de maten van de lampjes op de site vermeld staan! Site overzichtelijk met goede informatie. Prijs goed. Snelle verzending. Prijs verzending (brievenbuspost) wat aan de hoge kant. Aanrader!

Geweldige service en prima goederen

Bij 123 led.nl diverse keren spullen besteld. Altijd keurig verpakt en op tijd geleverd. Zelden zo'n goede service gekregen. Er kan altijd iets mis gaan, maar 123 led regelt het gewoon. Nogmaals hartelijk bedankt voor deze geweldige service en ik zal uw bedrijf overal aanbevelen

Vlotte afhandeling.

Design lampen gekocht die nergens meer te koop waren.Goede prijs en mooi op tijd geleverd.

Uitstekend materiaal en wat wordt beloofd komt 123 led ook na.

Ik wist niet welke lichtsterkte ik moest hebben, maar in een telefoon gesprek werd het duidelijk uitgelegd. Zeer tevreden ,kom zeker terug

Prima en snel

ondanks verkeerde bestelling toch goed.

alles vlot en snel ontvangen alleen jammer dat ikzelf de verkeerde besteld had.Het terugsturen vond ik een hoop gedoe evenals de portokosten die vrij hoog zijn. Al met al was de levering wel keurig op tijd.

Snel en goed, snelle reactie op klacht

Bestelling kwam verrassend snel, op maandag na bestelling op zondag. Helaas foutje gemaakt door 123led.nl: maar één armatuur geleverd ipv bestelde twee. Na klacht werd dat snel nagezonden, jammer van foutje, maar geen gezeur snelle correctie!

Heel tevreden

Heel tevreden en handig in gebruik

De bestelling is keurig op tijd bij ons afgeleverd. Compliment!

Perfect bedrijf waar ik al jaren op voortreffelijke wijze wordt behandeld. Producten zijn van goede kwaliteit en goed betaalbaar.

Gekochte lamp bleek niet te passen, had ik eigenlijk zelf eerst moeten opmeten. Maar zonder problemen lamp teruggestuurd en geld terugbetaald.

Snelle levering goed product.

Geleverd volgens afspraak. Keurig verpakt. Goed product

Super goede service!! Bedankt!!!

Had foute lampjes besteld, kreeg zonder problemen de goede na gestuurd.

Snelle levering en goede service!

Wij hadden een TL Led lamp gekocht met armatuur. Helaas bleek bij montage de verlichting het maar voor een deel te doen. 1 belletje was genoeg om de volgende dag een nieuwe in huis te hebben!

snelle levering. Goed assortiment met TL-led-buizen.

n.v.t

3 led halsbanden voor de honden besteld, 1 blijkt sneller leeg (rood) dan de andere 2 (oranje en groen)

Snelle levering, goede spullen

De bestelling was heel snel in huis, er was behoorlijke keus en het product voldoet aan onze eisen, kortom zeer tevreden.

Snelle levering van de bestelling

Alles geleverd zoals beschreven in webshop

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering en genoeg keuze op de site

Prima webshop

Ruime keus, scherpe prijs en snelle levering.

Simpel en duidelijk

Het gezochte snel gevonden, makkelijk kunnen bestellen en volgens afspraak bezorgd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK