Filtre

Levering was goed en snel. Product, led tl balk met bewegingssensor, voldoet aan de verwachting.

Prima ervaring gehad

Alles is goed gegaan leuke items voor nette prijzen. Dit zal niet de laatste keer zijn dat ik hier wat bestel. Bezorging was ook snel.

Bestel, betaal en ontvang, snel, simpel en correct

Als eerder vermeld

Er is geleverd conform verwachtingen

Positief

Super snel en correct geleverd.

De trap leds voldoen ruim aan de verwachting. De mee bestelde aluminium profielen met afdek kap zijn perfect. Makkelijk te monteren hierdoor. Geeft door het profiel een mooi verspreid licht. Is een aanrader.

Prima en snelle levering

Alles snel binnen

Ziet er goed uit

Makelijke montage. Alleen de sensoren zijn lastig weg te werken. Zijn vrij groot. Maar de stekers die er aan zitten helemaal.

Degelijk, vertrouwd, keurig verzorgd, kortom doen wat ze zeggen

Betrouwbaar, goede artikelen en een duidelijke communicatie en klantgericht

Snelle correcte levering

Klasse ga zo door kwaliteit wint altij

Zie boven

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke website met duidelijke productinformatie. Super snel geleverd, in keurige verpakking. Scherpe prijzen. Kortom een aanrader.

snelle levering en netjes verpakt

Levering binnen afgesproken termijn. Alles netjes verpakt. aanrader.

Zeer goede service

Met de levering kreeg ik defecte theelichtjes toegezonden . Toen ik het melde, kreeg ik direct nieuwe theelichtjes toegezonden met een presentje Zeer goede service

Snelle levering en goede service

Snelle levering,

Snelle levering, goede prijs en en hoede kwaliteit.

Eenvoudig, geweldig, handig

Eenvoudige aansluiting, geweldig licht, super handig. Gaat ook vanzelf weer uit. Werkt als het begint te schemeren, werkt vanaf een bepaalde afstand. Aanrader

Prima en snelle levering

Was op zoek naar groeilampen, niet in jullie programma, maar moest ook kleine led lampjes hebben

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede prijs / kwaliteit en een zeer snelle levering

Helemaal top

Snelle levering en het product is beter dan verwacht.

Snelle en goede service

Had gevraagd mijn tegoed bij 123inkt.nl te gebruiken. Gezien de verschillende systemen niet mogelijk. Daar is direct over gebeld en oplossing geboden door tegoed terug te laten storten door 123inkt. Dat is ook snel gebeurd. Verder prima producten geleverd

prima!!

snelle levering, het product was zorgvuldig verpakt en zag er net zo uit als op het getoonde plaatje. Ik ben heel blij met mijn tuinlamp op batterijen die nu een donkere hoek van onze tuin van sfeerlicht voorziet.

Op de overzichtelijke website kon ik snel mijn keuze van het product maken. Eenmaal besteld, kreeg ik mijn bestelling de volgende dag geleverd.

Aanrader op het gebied van LED-verlichting

Overzichtelijke site, duidelijk bestelproces. Vlotte levering tegen de beste prijs en goede kwaliteit.

Snel en correct

Snel en correct

Prima afgeleverd.

Brede keuze en snelle levering.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK