Filtre

Alles netjes geregeld.

Op tijd geleverd. Na probleempje bij het bevestigen kreeg ik een e-mail met foto hoe dat moest. Super!

Het product werd snel en volgens specificaties geleverd.

De levering was snel en het product voldoet volledig aan mijn wensen.

Voldoet volkomen aan de verwachtingen.

Tuinverlichting gekocht. Helder en prima op tijd geleverd.

Value for money

Vlotte levering tegen de beste prijs en goede kwaliteit

Uitstekende omschrijving, prijs en levering

Beschrijving van product goed en volledig. De prijs is goed en de levering was compleet en snel. Product werkt zoals verwacht en de kwaliteit is goed. Bij het product zat een duidelijke omschrijving. Helemaal top!

Bestelling in goede orde ontvangen Kwaliteit van produkt zoals overeengekomen zoals op site Snelle levering Zeer tevreden

snelle afhandeling

Duidelijke en overzichtelijke website. We vonden snel wat we nodig hadden en het werd keurig op tijd thuis bezorgd.

lekker snel en goedkoop

diverse andere mogelijkheden bekeken maar 123 led toch de snelste en de goedkoopste , prima zo !!

Ik heb de lidkaarten besteld en de volgende dag al geleverd! Heel goed !!! Blij mee

Uitstekend.

Redelijke prijzen. Vlotte levering. Kwaliteitsproducten.

Prima afhandeling.

Buitenlamp gekocht en heel vlot en goed verpakt ontvangen

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Mooie lichtjes

Mooi warm licht en gezellig in huis nu het buiten eerder donker wordt. Ik heb er ook een afstandbieding bij genomen. Ben tevreden over het product Ik raad deze lichtjes aan ze zijn mooi en veilig. Ik raad deze webwinkel aan door goede service en bezorging.

Prima producten, prima service en snelle verzending. Heel fijn!

Uitstekende levering

Top service, ik had de verkeerde leds besteld en de omruil werd uiterst keurig afgehandeld.

Led lampen gekocht.

Top lampen gekregen. Ze zijn super mooi. Als je de lichtschakelaar (dimmer) aan zijn gaan ze zelfs schijnen. Wauw. Ik kan ze hard laten schijnen maar ook zacht. Ongelooflijk. Wauw wauw.

fijne lamp met goede accu

Ik kocht een LED buitenlamp met accu en zonnecellen. Er zitten bruikbare instellingen op, zoals continu verlichting in de avond of continu en feller branden op de bewegingsensor of alleen op de bewegingsensor. Ik gebruik alleen de laatste instelling en de lamp gaat ook nog in de ochtend aan. dus een goede keus voor iemand die een mooie buitenlamp wenst zonder kabels. En.... nog heel betaalbaar ook. Snel gekozen, snel geleverd.

snel en volgens afspraak

duidelijke site om te zoen en te bestellen van de badkamerinbouwspots, vervolgens keurig de volgende werkdag ontvangen. zeer betrouwbare partner.

Gewoon snel en goed.

Bestellen en een dag later in huis, top.

Het was een leuke kennismaking met deze nieuwe "tak"

Zoals ik al schreef een aangename kennismaking.

mooie ledlampen, snel geleverd

De ledlampen waren prima, de snoerdimmers eveneens. de inbouwdimmer werkte niet geweldig met de deksel en de draaiknop van de oude dimmer. Een extra zelf toegevoegd veertje verhielp grotendeels dit probleem, maar helemaal tevreden ben ik hier niet mee.

Snelle verzending

In de avond een bestelling geplaatst. Ik werd diezelfde avond nog gebeld dat ze, gezien het product, toch liever een vooruitbetaling hadden. Geld overgemaakt en de volgende ochtend om half 9 had ik mijn Nest binnen! :)

Goede adviezen en producten met goede prijs/kwaliteitverhouding

Zeer positief

netjes en snel geregeld! voor nette prijs!

netjes en snel geregeld! voor een nette prijs!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK