Filtre

Goede service en snelle levering (binnen24 uur)

Ik heb de Woox deurbel met camerea gekocht bij 123.led.nl. Het beeld is prima, ook in de avond en nacht heb ik prima beeld. ik heb nog géén moment spijt gehad van mijn aankoop bij 123.led.nl.

zeer tevreden

123led levert wat beloofd word.

Ledlampje voor kinderkamer-nachtverlichting

Jammer dat er geen 1 watt ledlamp aanwezig is bij jullie. De minste wattage voor deze lampjes was 5 watt hetgeen voor nachtverlichting in een babykamertje best veel is. Aangepaste beoordeling: binnen een half uur na het posten van mijn review kreeg ik een telefoontje van het bedrijf die verbaasd waren dat er geen 1 watt lampjes te vinden waren en de goede suggestie mij mee gedeeld te hebben, werd mij aangeboden als coulance een 0,9 watt lampje toe te zenden. Ik heb toen toegezegd bereid te zijn mijn beoordeling uiteraard aan te passen. Dus bij deze: Alle lof voor 123led.nl (dat noem ik nou eens een echt alert en zeer snel reagerend bedrijf SUPER). Nogmaal hartelijk dank!

goede en snelle service

grote keus, snelle levering

Dit niet verwacht

Theelichtjes met vlammetje gekocht maar resultaat is slecht en 1 deed het niet.wij hadden een bewegend vlammetje verwacht.

goed product

Goed product en snel geleverd

123 levert goed en snel

Ik had maar een kleine bestelling, en ben gewend met 123inkt, nu moest ik een nieuw account aanmaken, maar dat was zo gepiept, de bestelling was keurig verpakt en werd door post.nl correct en op tijd geleverd. 123 is een goede webwinkel.

Snel en netjes

Werkt super en een zee van licht echt een aanrader!

Mooie aanbieding voor google nest mini

Bij 123led heb ik 2 google nest mini's gekocht voor een hele mooie prijs, echter de google nest mini zijn niet voor europa gemaakt maar hebben een verloopstuk op de stekker waardoor deze minder vast zit in stopcontact. Hierdoor is het niet mogelijk om met stekkerhouders voor de mini te werken. Voor de rest prima,snelle verzending en correcte communicatie.

Makelijke website heel overzichtelijk mijn ervaring binnen een dag was mijn bestelling al binnen ,ook de moelijke aan te komen lampen Gewoon super en alle lampen op voorraad Ik beveel iedereen deze site aan

Ruim assortiment en supersnelle levering

Philips led-lamp savonds na 23.00 uur besteld en "gewoon" de volgende ochtend om 10 uur in huis. Super!

levering zoals je altijd zou wensen !

Lamp is uit de handel genomen en bij 123LED nog leverbaar. Hierdoor slechts de lamp hoeven te vervangen.

supersnelle levering

vandaag besteld, morgen in huis. goed verpakt, klasse.

123led heeft wat ik zoek

Scheelt een hoop uitzoekerij als je alles hier kunt vinden en voor de normale prijzen.

Mooie Led spots en perfecte Led dimmer

De 6 Led spots en goed functionerende Led dimmer, op basis van faseafsnijding, blijkt een uitstekende keus. De spots komen in de open vakken van een zelf gemaakte kastenwand ter aanlichting van sierobjecten. In een groot open vak bovenin is een de airco geplaatst. De kastenwand is gestuct en in kleur afgewerkt. Spots en dimmer waren goed verpakt en snel bezorgd. Ook de bijgeleverde documentatie was goed verzorgd. De site 123led.nl is oprecht een aanbeveling.

Fijne lampen gekocht en passen prima. De beschrijving was zoals beschreven.

Een succes

Snelle leveringen en super service. Panelen zoals omschreven en snel te installeren.

Duidelijk, snel en makkelijk

Duidelijke vermelding, snelle levering en makkelijk te installeren. Wij hebben smart verlichting gekocht, ideaal met de app te bedienen!

Snel en correct verzonden

Snel en correct verzonden

Goede service, En kwaliteit

Mijn pakket werd eerst verkeerd bezorgd, (door postnl) Daarna klantenservice gebeld en ben ik netjes geholpen en heb een nieuwe opgestuurd gekregen perfecte service

123Led-123Besteld-123Geleverd aan tevreden klant.

Uitgebreid assortiment in overzichtelijke webwinkel en na bestelling snelle levering....... aanrader !!!

Ze doen wat ze beloven

De snelheid van levering is top, kan niet beter! Het product (ledstrip onder het bed) heb ik nog niet gemonteerd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK