Filtre

Super, goed duidelijk assortiment goede levering!

Assortiment is duidelijk ingedeeld, ik kon goed vinden wat ik wilde. Spullen snel en geleverd en goed ingepakt. Op mijn vraag welke voeding er precies bij een "complete set" zit kreeg ik een beetje een vaag antwoord, verder niet doorgevraagd en zelf de juiste spullen los gekozen.

Zeer scherpe prijs en snel geleverd!

Na het vergelijken is 123Led de goedkoopste. Bestellen is zeer gemakkelijk ook al heb je geen account. De bestelling een dag eerder geleverd dan aangegeven top!

Zeer snelle en correcte levering

Gevonden wat is ergens anderd niet kon vinden

Ik was op zoek naar 60 watt lampjes met kleine bol. Hier vond ik ze.

Precies zoals beloofd.

Veel webwinkels beloven van alles maar komen die beloftes niet altijd na. Die webwinkels kunnen een voorbeeld nemen aan 123led, inkt, accu enz. Als je wat beloofd moet je het gewoon nakomen.

Snel en netjes verpakt geleverd

Ik heb wat sensoren gekocht (zoals een xiaomi thermometer en watersensor) voor mijn Homey pro. En deze zijn door 123led netjes snel en goed verpakt geleverd. Was al fan van 123inkt.nl nu ook van 123led.nl .

snel en goed

snel geleverd en heel goedkoop

Snel bezorgt, super verpakt en veel plezier van mijn bestelling!

Als boven

goed geleverd en een prima product

Op de dag geleverden en een prima product

Vlotte levering van gewenste lichtslang

De lichtslang was een cadeau voor een kennis. Hij was en is er erg blij mee.

Snel goed en voordelig

Voordelig geprijsd en snel gelverd. Top!

Prima product .zeer snelle levering

Snelle en accurate levering

Een ruime keuze en gemakkelijk te bestellen.

Dit bedrijf doet wat het belooft

Producten erg snel tegen een goede prijs geleverd.

snel en goedkoop

snel en goedkoop

Geweldig assortiment

Ik ken 123 voornamelijk van cartridges voor mijn laserprinter. het assortiment ledverlichting heeft me verrast.

Super snelle levering door 123led.nl

Ik heb een zeer goed ervaring met alle 123 websites.

ben tevreden

geod adeqaat geholpen

Prima product en prijs

Mooie ledpanelen voordelig en snel geleverd

Prima lampjes snel ontvangen

Net als mijn ervaringen met 123-inkt nu ook op deze 123-led website snel gevonden wat ik zocht. Voor mijn nieuwe staande armatuur met 5 lichtpunten vlot mooie en dimbare led-lampjes in een set van 6 stuks besteld en de volgende dag al ontvangen. Ze branden goed en heb dus ook nog een reserve-lampje klaar liggen voor het geval dát... Dit alles tegen een zeer gunstige prijs. Ben er heel blij van!

Mooi op tijd. Mooie lamp

Voortreffelijk in een woord

Vlotte levering Perfect verpakt Duidelijke handleiding Zal bij een volgende keer bij led123 zo weer een bestelling plaatsen

Eerste keer besteld alles in goede staat ontvangen, en mooi op tijd

Mooie webwinkel,snel en keurig verzonden.

Hier kun je met een gerust hart alles bestellen.

snel besteld en supersnel geleverd

Prima ervaring; zoals boven vermeld: snel besteld en supersnel geleverd

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK