Filtre

Was niet op de dag wat ze gezegd hadden ( kreeg wel bericht dat het bezorgd was, wat laat op de avond) maar een dag later werd het bij de buren afgeleverd.

Besteld, snel geleverd, functioneert zonder problemen (Google Nest Mini). Prima toch!

geen klachten

Snel besteld en snel geleverd.

top

snelle levering en in een keer het goede artikel gestuurd. Wel even een klusje om de batterij in te bouwen.

Snelle levering en netjes.

Binnen 24 uur is mijn bestelling geleverd en netjes verpakt.

Had een accu besteld voor mijn navigatie. Binnen twee dagen was de levering op de aangegeven tijdstip aan huis bezorgd.

Ik heb niets gekocht bij 123led, maar bij 123 accu

Ik heb niets gekocht bij 123led, maar bij 123accu

Snel en compleet

Keurige levering van het juiste materiaal

Zeer tevreden, op tijd geleverd zoals beloofd.

Perfect zoals omschreven

Ik bestelde eigenlijk via 123accu.nl maar ik veronderstel dat alles in 1 domain zit, zowel voor inkt als batterij alles dik ok, bestelling ok en levering dik ok, alles zoals omschreven en geleverd.

Zeer snelle levering van een vervangende batterij voor mijn telefoon

Mijn defecte batterij van mijn mobiele telefoon moest met spoed vervangen worden. Geen enkele telefoonwinkel had het model in voorraad en het ook niet snel leverbaar. Bij 123 wel, binnen 24 uur.

Ben tevreden

Zeer tevreden.

Zeer tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van het product

Geweldige snelle levering.

Ik koop graag bij 123led.nl

keurig

precies geleverd wat ik wilde en snel

Betrouwbare levering

Ruim aanbod die snel bezorgd wordt op afgesproken datum,meestal de andere dag

snelle levering van de goede accu

een obscure chinese accu toch uit voorraad leverbaar!

Snel gevonden wat in de winkel niet te koop was

Ik zocht een batterij voor mijn oude mobiel en zij zeiden dat deze niet meer te koop was. Bij jullie gelukkig wel!

Supersnelle levering

Supersnelle levering! Een simpel batterijtje besteld en alsnog de moeite nemen om extraatjes toe te voegen aan m’n bestelling! Top service!

Snelle en correcte levering van het bestelde.

Ben uiterst tevreden over de levering van de bestelling.

Snelle levering en kwalitatief produkt

De bestelling reeds de volgende dag ontvangen, sneller kan niet! Produkt was zoals beschreven. Geen namaak, maar de originele batterij. Werkt perfect! Top service

ok

ok

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Snel en betrouwbaar

Keurig goed verpakt en zeer tevreden over de levering. Het bestelde klopte en was van kwaliteit en oprijd geleverd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK