Gewoon wat ik van 123 gewend ben.

Snel, eerlijk en duidelijk. De service is snel, De product omschrijvingen en reviews geven een goed idee over de producten die aangeboden worden. De prijzen zijn eerlijk. Kortom 123, de place to be

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit voor een scherpe prijs

Ga zo door

Ruime sortering en duidelijkheid voor de Bestelling

Gewoon gekregen wat ik gekocht heb.

Gewoon gekregen wat ik gekocht heb. Gewoon zoals het hoort. Ik verwacht ook niet anders van de 123 familie.

Uitstekend, ben geslaagd met mijn bestelling

Ben zeer tevreden over 123 led.nl

Geweldig en snel bezorgd

Een zeer uitgebreid assortiment van 123 led.nl Verschillende ledlampen diverse verlichting zowel voor binnen als buiten en met veel aandacht voor duurzaamheid en weinig verbruik. Daarnaast een sneller bezorgtijd binnen 12 uur aan huis of op het opgeven postadres.

Goeie ervaring met 123 snelle service

service is top

Probleempje met mijn pucc lampje en is gelijk opgelost na mijn belletje. Kunnen veel bedrijven wat van leren.

De bestelling was nog sneller binnen dan ik verwachtte.

Alles volgens afspraak.

Uitgebreid aanbod led lampen

Led -lampjes gekocht die ik alleen bij deze webshop kon krijgen.

Precies zoals ik verwacht had, en keurig op tijd

Goed en prijs kwaliteit kloppen

Volgend keer zeker weer bij jullie terug voor een bestelling. Snelle levering

Veek keuze en zeer snel geleverd.

Alles duidelijk Engels-Amerikaanse !

Zie boven

Snel en Goed

Ben vele jaren cliënt van de 123 winkels

Prima afhandeling v/d bestelling en volgens afspraak tijdig bezorgd.

Elke bestelling is altijd keurig verpakt en voorzien van een attentie. Goed overzicht op de site en voldoende keus.

Goede ervaring

Snelle levering.Goed verpakt en onbeschadigd ontvangen.Artikelen voldoen aan verwachting

Prima snelle service.

Word snel bezorgt.

Snelle levering. Goede prijs

Ik ben erg tevreden

Snelle levering en goed product.

Levering was snel en product helemaal in orde, past, werkt en goede prijs, kwaliteitverhouding.

Alles gegaan zoals beloofd 100% tevreden

Accurate levering.

Goed verpakt en snel geleverd als altijd.

Helemaal top

Het was mijn eerste bestelling en ben nu al blij met de service en wat een snelheid met reageren. In 1 woord helemaal top geweldig. Ik ga zeker vaker bestellen

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK