Dik tevreden

Speciaal tl ampje besteld, snel geleverd!Past perfect!

Prima.

Goede kleine ledlampen en snel geleverd dus tevreden!

Goede service en snelle levering.

Snel afgehandeld en snel geleverd.

goet

Goede levering

Gemakkelijk tussen tijds aan te passen aflevering.

Super klantvriendelijk

Ik heb deze week een eerste koopervaring met 123Led.nl gehad. Mijn vraag werd supergoed en vriendelijk beantwoord door de medewerker aan de telefoon. De producten werden volgens afspraak de volgende dag geleverd. Helaas was 1 van de 6 lampen kapot. Na een telefoontje gisteren werd mij weer supervriendelijk een gratis nieuwe lamp toegezegd die ik vandaag al heb ontvangen. Met daarbij een leuke attentie voor het ongemak. Zeer gewaardeerd!

Geweldig geholpen door een medewerker van de klantenservice.

Ik als leek heb echt 0 kennis van verlichting en moest G9 lampen hebben voor in onze nieuwe wandlampen. De medewerker van de klantenservice aan de telefoon heeft alles stap voor stap uitgelegd. Wij zijn super blij met de lampen, het staat prachtig.

Prima service, goede producten.

Mijn bestelling verliep vlekkeloos. Ik ontving het pakket snel en netjes en ben er blij mee! Waarom dan een ster minder? Omdat ik de prijs voor vier waxinelichtjes wel aan de hoge kant vind. Als de 'vlam' zelf ook zou bewegen had ik het reëel gevonden.

Goed werk

uitstekend.

Snelle en correcte levering. Prima.

Hele snelle levering en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.

De waxkaarsen zagen er precies zo uit als op de afbeelding en waren goed verpakt. Dus prima produkt!

Een tevreden klant

Snelle levering Netjes verpakt

Meer voorlichting over functioneren.

Dimbare ledlampen functioneren niet.

Verrassend snel voor super prijs

Led lampjes werden sneller geleverd dan op de site werd aangegeven.

Geweldige

Degelijke klantenservice

Helemaal volgens verwachting

Ik heb twee dimbare spot leds gekocht, werken naar behoren.

helemaal goed

prima aankoop, prima order en prima verdere afhandeling.

Prima site, mooie producten leuk geprijsd

Ik moest een plafonneren hebben. Na wat speurwerk een mooie lamp gevonden en besteld. Levering was snel en goed geregeld.

dimbare ledlamp

snel geleverd, werkt goed

Een deskundige en soepele organisatie

Ik heb een goede en positieve ervaring met het bepalen van de juiste lampen die ik wilde aanschaffen. Op mijn vraag aan degene met wie ik contact had, heeft mij met een goed en juiste adviserende uitleg een bevestiging kunnen geven voor aanschaf van de lampen. Van de zending bleek achteraf een lamp defect te zijn en na melding hiervan is dit ook goed opgelost door direct een nieuwe te verzenden.

Breed assortiment

Ontzettend veel keus tegen een redelijke prijs en een snelle levering

Door mijn eigen onkunde had ik her verkeerde besteld. Super fijn geholpen door de service desk. Kreeg direct een mail met bevestiging dat ik het ontvangen product kon terugsturen. Goed op de hoogte gehouden dat ze alles weer hadden ontvangen en geld terug gestort zou worden. Was met een paar dagen allemaal netjes geregeld. Dank!

Heel goede ervaring met 123 led

Snelle levering en goede prijs voor de lampen

top

snel, juist en prijs kwaliteit is ok.

Snelle levering en goed aanbod. Lampen werken goed.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK