Prima batterijvervanger van 123led

Voor mijn afvalbak een set van 4 batterij vervangers aangeschaft bij 123led. Hiermee is het probleem van "lege batterijen verhaal" verholpen. Ik heb een set van 4 AA batterijen gekocht maar er zijn er ook vervangers voor 1,2,en 3 batterijen. Super spul! En het is beter voor het milieu (geen afvalbatterijen meer!!)

snelle levering goed product redelijke prijs

Mooie lampen, prima op tijd geleverd.

Helemaal prima!

Afkoelingsperiode van 14 dagen niet goed begrepen

De bestelling ging heel soepel en ook prima op tijd geleverd. De afkoelingsperiode betekent dat men 14 dagen De tijd heeft om iets terug te sturen. Dit hadden wij dus niet goed begrepen. Misschien iets duidelijker op de site zetten. Voor de rest prima geregeld

Leuke kaarsen. Bedankt.

Prima winkel met ruime keus

Mijn ervaringen met de 123 winkels zijn goed alleen snap ik de aparte kosten voor de bezorging niet. Als consument heb je geen andere keus dus lijkt het nu een lokkertje met bijkomende kosten. Maak er gewoon één prijs van.

Prima en snelle levering

Website is klantvriendelijk en de service prima

perfect

vlotte levering

ruime keuze, snelle levering en goede contacten

ruime keuze, snelle levering en goede contacten

Goede en snelle levering.

Goed kwaliteit

Ik was voor het eerst op de site en vond probleemloos de passende lamp die ik zocht.,ik kom zeker terug

Goeie prijs snelle levering Groot assortiment

zeer goed

Geen op of aanmerkingen

Prima product

Snelle levering en goed verpakt. Kaarsje brand mooi, een aanrader!

Snelle levering en de led spots van het huismerk zijn perfect en toch goedkoop

Precies zoals verwacht

Mooie kwaliteit, supersnel in huis voor een goeie prijs.

Rap en knap

Voor de prijs en levering doe ik het weer! Het is niet het neusje van de zalm maar goed genoeg.

Mooie lamp

Prima lamp en snelle levering

snel en goed geleverd!

goed en netjes verpakt ,geleverd na een dag.

De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Super

Een betrouwbare webwinkel.

Ik ontving de juiste artikerlen binnen de aangekondigde tijd.

Snelle levering, goede kwaliteit lampen. Een aanrader

Snelle levering, goede kwaliteit lampen. Een aanrader

Handige timer functie

Mooie lampjes met handige timer functie. Had alleen een bewegend vlammetje verwacht toen ik de omschrijving las.

Beste prijs voor mijn aankoop

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK