Webshop zoals het hoort

Lampen kopen op basis van plaatjes is lastig. De informatie op deze site is zeer helder, zowel de foto’s als de technische informatie. De kwaliteit van de gekochte lampen is goed tegen een schappelijke prijs. Snelle levering en duidelijke communicatie. Kortom, zeer tevreden!

Snelle levering en wat een bak licht. Geweldig!

Wat een geweldig licht

Een Dikke 10

Beste prijs Snelle levering Goed product Wat wil je nog meer...

Makkelijk te bestellen en netjes afgeleverd

Zeer goede en snelle service

Een van de kaarsen was defect. Binnen een halve week 2 nieuwe kaarsen ontvangen met excuses en presentje. Zeer klantgericht.

snel en goed

zeer snelle bezorging en voldoet aan de beschrijving

Mooie lamp goede prijs

Prima lamp fijn in te stellen qua tijd en goed op te hangen. Ook prijs viel me reuze mee

Prijs, kwaliteit helemaal goed

3 stuks LED Breedstraler 50W | 6400K | IP65 | 4500 lumen | Zwart gemonteerd als vervanging van de traditionele tl verlichting in een loods Meer dan tevreden met de led verlichting.

Good quality

And fast delivery .

Goede en snelle verzending

Lampjes netjes verpakt en doen het goed. Echt waar voor je geld.

Fijne webshop

Veel producten netjes beschreven

Prima product voor een goede prijs

Goed product voor een redelijke prijs en met prima service!

Vlot en goede bezorging.

Degelijk materiaal voor wijnig.

Mooie nepkaarsen

Ik houd niet zo van nep maar deze kaarsen zien er mooi uit en ze zijn een veilig alternatief voor echte kaarsen

vlotte levering, goede prijs, goede kwaliteit

Bij de keuze van een nieuwe led-dimmer had ik veel aan de hulp die de site van 123led bied. De keuze is op het huismerk gevallen en ze zijn gewoon goed.

Snelle correcte levering

Altijd de juiste LED lampen kunnen vinden. Daarna snel geleverd. Prima lampen tegen een prima prijs.

Bestelling prima volgens afspraak

Snelle levering. Prima geregeld

Super goed

De lamp die ik had besteld voldeed helemaal aan mijn verwachtingen, ik werd netjes op de hoogte gehouden over de bezorging en het tijdstip van bezorgen,

Helemaal goed

Conform order

snelle levering en goede kwaliteit en prijs.

Prima website , goede keus en prima levering.

Snelle levering, goede prijs

Het artikel waar ik naar op zoek was, was makkelijk te vinden op de website. De prijs voor het artikel was aantrekkelijk. Bestellen ging makkelijk en de levering was heel snel.

Tevreden over snelle levering

Over de levering ben ik erg tevreden vd lamp, lamp was zelf mooi maar paste helaas niet bij de andere lamp deze geretourneerd

Twinkly kerstverlichting

Prima product en netjes op tijd geleverd.

Goed product tegen de scherpste prijs

Product wordt goed omschreven en is daarmee goed te vergelijken. De prijs is erg scherp en de levering geheel volgens plan en vlot met goede volgmogelijkheid. Product bij levering geheel volgens verwachting.

Waar voor mijn geld

Hebben precies het artikel wat ik zocht en geleverd.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK