Uitstekend!

Snelle levering en goede producten

Vandaag besteld, morgen in huis, super.

Vandaag besteld, morgen in huis, super.

Prima product en snelle levering

Na bestellen de volgende dag binnen. Prima product met duidelijke handleiding. Zeer tevredey

Snelle service, goede lampen

Snel geleverd, goede service, goed bereikbare klantenservice om even te overleggen.

Gewoon goed

Goeie prijs kwaliteit verhouding En zeer snelle levering .

jammer dat ik zo lang moet wachten op retour instructies

jammer dat ik zo lang moet wachten op retourinstructies en dat ik niet zelf kan retourneren zonder toestemming van 123led.

Supersnel bezorgd, da's mooi enzo, maar niet het belangrijkst. Veel goede duidelijke informatie, dat vind ik veel belangrijker, en dat is echt heel goed verzorgd. Product was natuurlijk ook gewoon goed, maar dat is niet de verdienste van de verkoper ;)

Prima product, snel geleverd

Een kerstsnoer met 360 lichtjes besteld. Dit werd snel geleverd. De afstandbediening die bij de lichtjes geleverd wordt geeft de mogelijkheid om te kiezen tussen wit licht en warm wit licht, maar ook een paar programma's waarbij de lichtjes anders gaan knipperen. Omdat het ledlampjes zijn, gebruiken ze ook weinig stroom. Voor de feestdagen een product om aan te raden

Prima behandeling

Ga zeker meerdere producten bij u bestellen als ik het nodig heeft Top bedrijf!!!

Super, een aanrader voor iedereen

Super snelle levering top!!!

Leuk product voor een goeie prijs

123.nl : kwaliteit en supersnel !

HEEFT ALLES WAT EEN KLANT KAN WENSEN !

Snelle levering en keurig ingepakt

Snelle levering en keurig verpakt

Prettig winkelen in de webshop!

Ik heb een mooie, goedkope LED verlichtingarmatuur gekocht. Keurig geleverd!

Bliksemsnelle levering

Mooie Leds, verpakt in een brievenbusformaat envelop. Voorbeeldige levering.

Fijne goede led tl lamp

Het producties prima en was goed uitgelegd met een filmpje hoe inde starter moest vervangen. Helaas 1 minpuntje, hij kwam en dag later dan afgesproken.

Helemaal top

Snelle levering en goed verpakt, helemaal toppie.

Mijn bestelling binnen 24 uur in huis ... toppie !!

Snel, goed en voor scherpe prijs.

Heldere website en vervolgens snelle levering voor scherpe prijzen.

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering.

Led kaarsen (diner) aangeschaft voor een goede prijs. Bij een bekend tuincentrum waren er slechte recensies over hun variant, die snel defect gaan met het verwijderen van batterijen. Ik wilde dus niet al te veel uitgeven aan een, schijnbaar, kwetsbaar product. Maar gelukkig gaan de batterijen er zonder probleem in en uit. Voor tien euro vind ik het een goede en veilige vervanging van een kaars.

altijd snelle levering

altijd snel geleverd net als bij 123inkt

Artikel precies zoals omschreven snelle levering perfect

Perfecte service en levering!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK