Super snel geleverd echt vandaag besteld morgen in huis!!

Waanzinnig snel geleverd.

Precies de lampen die ik nodig had, deze zijn kennelijk moeilijk verkrijgbaar, maar bij 123Led heb ik ze gevonden.

Snel geleverd, goed verpakt en precies zusje besteld!

Alles verliep perfect met mijn bestelling, dank je!

Heel blij

Informatie overzichtelijk Keuze maken, bestellen en ‘klaar is Kees’ Kortom: tevreden.

Goed product

Jammer dat het te laat werd geleverd. ik had het juist de dag erop nodig nu overbodig maar in de kast neer gelegd.

Goede en snelle service

De door mij bestelde LED-lampen werden snel geleverd en toen bleek dat ik een fout had gemaakt kon de bestelling ook were netjes worden geretourneerd.

Prima verloop van het bestelproces en aflevering, prima kwaliteit materialen

Prima verloop van het bestelproces en aflevering, prima kwaliteit materialen Naast een heldere webshop zijn er ook prima productbeschrijvingen te vinden zodat je weet wat je precies bestelt. Ik bestelde een tweetal onderbouw LED armaturen voor de keuken waar nu nog twee 25 jaar oude TLD8 lampjes hingen. Prima kleur licht, eenvoudig te monteren, groot plezier. De grootste moeite was het kabeltje achter de keukenkastjes langs omhoog te vissen, over de zijwand heen naar het naastgelegen kastje waar de WCD zit. Maar daar kan 123LED niets aan doen natuurlijk :-)

goede informatie

Op mijn vraag om een dimbare halogeen lamp om te bouwen naar een dimbare ledlamp kreeg ik snel en duidelijk hier een antwoord op.

Precies wat ik besteld heb.

Bij jullie ging alles goed, mooi op tijd naar mij toe, alleen de bezorging ging niet goed, uiteindelijk zelf moeten ophalen.

Snelle levering, goede producten

De gewenste Ledlampen, led-dimmers en led drivers eenvoudig online te vinden en te bestellen. Snelle levering. Gemonteerd en functioneert goed.

PERFECT

Altijd erg goed

goede prijs kwaliteit verhouding

Dit alles goed verpakt

Fijne webshop en snelle levering.

Fijne webshop, alles is makkelijk te vinden en duidelijk omschreven. Betalen gaat snel en makkelijk. De lampen werden de volgende dag geleverd.

Goed product, goed verpakt en in goede staat, op tijd en correct bezorgd.

Goede kwaliteit-prijs-verhouding van geleverde producten die binnen alleszins acceptabele tijdsperiode geleverd werden.

makeelijk te bestellen, snel geleverd

Bij 123Led.nl is het makkelijk te bestellen. En als je besyteld hebt is het heel snel geleverd. achteraf betalen? geen punt kan ook, zelfs met ouderwetse acceptgiro. Zo een in jaren niet meer gezien.

top

kerstverlichting besteld, deze werkten helaas niet. Kan gebeuren. Contact klantenservice. Keurige jongeman. Filmpje gemaild en de nieuwe verlichting werd opgestuurd. Fijne feestdagen allemaal:)

alles klopte.

Zowel de bestelling als de levering ging zoals het moet. Zeer te vreden.

Gewoon goed

Snelle correcte levering

Retour kost geld

De levering was goed, alleen was het product niet naar mijn zin, dus terug gestuurd, moest 7,25 euro betalen voor het terugsturen voor een orderwaarde van 13,50 euro . Bij de meeste webwinkels is dit gratis. Koop niet gauw weer bij deze winkel. Ze zeggen de grootste te zijn maar hierin zijn ze klein . Kan dus beter !

Prima service, snelle levering

Simpele bestelprocedure, juiste leverings update, volgende dag geleverd

Ik had 6 led-lampen besteld. Er was 1 lamp defect, na 1 mailtje kosteloos vervangen. Perfect.

Misleidend

Op de website plaatsen ze dat het led lampen met energie label A+ is en vervolgens krijg ik lampen thuis gestuurd met energie label F.

alles perfect!

Op tijd geleverd! Goedkoopste deal!

Geweldige service zoals alles van 123

Mooie producten besteld, snel geleverd, 1 bleek defect, meteen mijn geld terug gekregen.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK