Goed adres, we bestellen hier al jaren

Bestellingen worden altijd vlot verzonden en bezorgd, artikelen voldoen prima!

Top net als bij 123 inkt

snel en keurig geleverd. Er zijn goedkopere aanbieders ,maar nu weet ik dat ik krijg wat ik bestel en geen fake website heb.

Makkelijk te bestellen en levering binnen 24 uur.

In een woord ; geweldig

Zeer snelle levering en voldeed precies aan onze verwachtingen

Goed verhouding prijs/kwaliteit

Goede product snelle levering

Snel geleverd tegen een scherpe prijs

De spullen zijn volgens verwachting snel geleverd. Positief is ook dat de verpakking niet groter was dan nodig. Dat bespaart energie en is goed voor het milieu.

Precies als besteld en snel geleverd!

Product (led dimmer) voldoet aan de omschrijving. De Eco-dim 04 is aangeschaft om in de keuken de inbouw spots verder te kunnen dimmen dan de bijn 3x duurdere huidige dimmer. Geeft nu meer sfeer met een lager stroomverbruik! Ook nog in een hotelschakeling te plaatsen icm standaard wissel schakelaar.

Eenvoudig, snel ruim aanbod.

Snel en eenvoudig.

18 ledlampjes besteld en ook helemaal volgens gewenste gekregen.

LED123 perfect en voordelig.

goede snelle levering

goed product en snelle levering

Snel bezorgd

Prima service, snelle levering

Alles zoals het moet zijn

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Goed product, vlotte service

Ik heb de 'eigen merk' warmglow GU5.3 besteld van 123LED. Ik ben positief verrast door de kwaliteit. Al een tijd op zoek naar LED lampen die warm wegdimmen voor m'n spots maar de philips versie was belachelijk duur. Nu voor de helft van de prijs een prima product.

Per ongeluk afgemeld,blijf graag nieuws ontvangen

Alle bestellingen die ik heb gedaan bij U,zijn altijd correct ontvangen

Gebrek aan info

Bij product was geen essentiële gebruiksinfo vermeld waardoor aankoop (na bevestiging) nutteloos bleek.

alles erg goed geregeld

Goed gedaan, zo houden!

Lamp voldoet aan verwachting en snelle levertijd

Lamp voldoet aan verwachting en snelle levertijd

goed snel & kwaliteit

De led-dimmers waren van zeer goede kwaliteit en de prijs was goed.Binnen een dag geleverd , zeer goed

Goede ervaring

Als er een probleem is wordt het direct opgelost .

Geweldige service

Na het ontvangen van de bestelde artikelen, bleken er 2 van de 3 niet goed te functioneren. Een mailtje gestuurd maar die bleek in de spam map te zijn beland. Na enkele dagen toch maar gebeld en in no time werden de problemen opgelost en nieuwe artikelen voor garantie opgezonden. Kortom naast een prima prijs ook nog een geweldige service! Een zaak om zaken mee te doen!

Goed produkt en snel geleverd

Een LED-dimmer die in vergelijking met andere verkopers erg goed geprijsd is. Heel snel geleverd in een degelijke verpakking. Ben er heel tevreden mee! Kortom, uitstekend.

super goed geholpen

Nadat ik een zestal dimbare led lampen had gekocht,bleek een lamp anders te dimmen dan de overige 5 led lampen Dit aan het bedrijf gemeld, nadat was vastgesteld dat het niet aan de dimmer lag kreeg ik gratis een nieuwe lamp incl een attentie opgestuurd. De vervangende led lamp werkt gelukkig wel naar behoren. Kortweg een zeer goede service ik zal hier zeker in de toekomst weer gaan bestellen

Snel en goed geleverd

Led spots werden snel geleverd en voldoen prima, zijn ook heel goed dimbaar.

Prima. Alles smooth zoals het hoort

Besteld en supersnel in huis. Lampjes waren perfect. Dus zeer tevreden!

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK