Super heldere website

Een fijne duidelijke website, waar ik exact de juiste spots kon vinden, tegen een acceptabele prijs. Snelle levering. Helemaal geweldig!!!

snelle service en goed product

aanrader

Alles uitstekend ontvangen

Toppie

Makkelijk te vinden de producten en snel geleverd en zeer goede kwaliteit. Ik hoefde de dimmer van 15 jaar oud niet te vervangen voor een led dimmer. Was er bang voor.

Website, bestelling en levering zijn uitstekend

Toegankelijke website, overzichtelijke bestellingsprocedure, goede leverings follow-up en uitstekend produkt en prijs

123LED prima, word alleen gek van alle reminders om te beoordelen

De bestelling via 123LED ging prima. Goede prijs, snel geleverd. Alleen dat alsmaar herhalende gezeur om te beoordelen: daar heb ik niet om gevraagd en ik ben er wel een beetje klaar mee.

Super!!

Snelle levering, goede producten. Kortom dik tevreden.

Prima product en snel geleverd

Mooi daglicht in de garage tegen een betaalbare prijs. Zeer tevreden

snel en netjes geleverd

Makkelijk bestellen, retour snel terug betaald

Het was overzichtelijk en makkelijk te bestellen. Ik had 1 lamp over en geretourneerd, dit was geen enkel probleem en kosteloos. Het bedrag werd snel terug gestort.

Graag een leesbril erbij in het vervolg

Uitgebreide website waar alles gemakkelijk te vinden is. Probleem voor de ‘oudere’ is het feit dat de lettertjes wel erg klein zijn om het juiste artikel aan te vinken. Dus doe er een leesbrilletje bij!!!

Snelle levering met keus uit bezorger, prima assortiment

Handig dat je hier kunt kiezen uit bezorgdienst, omdat er hier soms bezorgers van die ene partij wel es pakketjes naar het postkantoor direct laten brengen. Assortiment is ook top, net genoeg filteropties om bij je gewenste product uit te komen.

je word goed geholpen spullen die je bestel zijn goed en alles is op tijd binnen 123 krijgt van mijn een 10

Prima service en alles heel goed afgehandeld

Zal zeker weer iets bestellen bij 123

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Super snelle levering, producten voldoen aan mijn verwachting

Snelle levering en producten voldoen aan de verwachting

Geachte Medewerker van 123led.nl 13 oktober 2022 Hedenmiddag kwam Post.nl, de pakketdienst met mijn nieuwe pakket. De Led buis heb ik zoals altijd voorzichtig uitgepakt en zag ik plastic luchtbolletjes om de buis te beschermen. De buis lag echter wel aan 1 kant. Deze buis heb ik heel aangetroffen en heb ik de buis in het armatuur gemonteerd en brandt de buis volledig. Deze keer is het goed gegaan en wil ik LED123 heel hartelijk bedanken voor de superservice en mag dat best gezegd worden. Ik ben al vele jaren klant van 123inkt.nl tot volle tevredenheid. Met dank en vriendelijke groet. E.S

Snelle service en goed product

Ik heb sokkel lampen gekocht gekocht voor buiten, op batterij. Ze werden snel geleverd en ze werken perfect. Mooi product dat het tuinpad verlicht zodra je langsloopt.

mooi artikel, snelle levering

eenvoudige bestelling en goede uitlevering Artikel voldoet aan de verwachting.

Goede spullen, snel geleverd

De dimmer van de halogeen lampen boven de eettafel was defect gegaan. Goed moment om voor stroombesparing te gaan. Bij 123led.nl hadden ze de EcoDim dimmer en Philips warm glow lampen het goedkoopst. De set werkt erg goed. Dimt mooi, geen geknipper en dimmer is volledig stil. En alles snel geleverd.

Fijne lichtjes op afstandsbediening.

Ook gezellige lichtjes op plekken waar theelichtjes niet verantwoord zijn. Heel erg blij mee alleen jammer dat de afstandsbediening slechts op een korte afstand werkt.

levering: positief, product voldoende

Besteld zijn 12 GU10 LED sfeers-dim led spots. Levering geschiedde correct zoals op de site vermeld. Enkele LED-spots vertoonden echter onderling grote verschillen in lichtintensiteit bij dimmen.

Veel licht voor een goede prijs

Snel geleverd en net zo snel gemonteerd. Geeft mooi energiek en riant licht.

Matig

1. De beschrijving van de led lampen in de online winkel waren niet allemaal eenduidig en duidelijk. Na via e-mail informatie gevraagd te hebben, was het antwoord ook maar zo... zo... 2. De geadverteerde led-lampen (als dimbaar aangegeven), blijken met bepaalde dimmers in staande schemerlampen niet goed te werken en gaan knipperen of kunnen niet lineair van zwak naar sterk licht ingesteld worden. Het verloop is heel grillig. 3. De aangeschafte leds voor G9 fittingen zijn zo groot, dat ze bij mij in geen enkel armatuur passen. Zo wordt besparen op de energierekening wel een hele langdurige bezigheid... Toch wel een teleurstellende aankoop. Ben dit niet gewend van het 123-bedrijf! En dan by the way altijd maar die 123-pennen en kaartspelletjes in de doos. Heb er al 100 of zo. Bedenk eens een andere attentie, of liever nog, doe iets van de prijs af en laat die zooi achterwege.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK